۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۳۹

برگزیدگان هفتمین اجلاس استانی نماز در بوشهر تجلیل شدند

 برگزیدگان هفتمین اجلاس استانی نماز در بوشهر تجلیل شدند

بوشهر- برترین‌های هفتمین جشنواره اجلاس فجر تا فجر با موضوع نماز در استان با حضور تعدادی از مسئولان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر عصر چهارشنبه در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره نماز فجر تا فجر گفت: در این جشنواره هزار و ۷۶۷ اثر ارسال و جایگاه استان بوشهر در این موضوع در کشور سوم معرفی شد.

اصغر جعفری با بیان اینکه کمیته‌های تخصصی در ستاد جشنواره نماز فجر تا فجر ایفای نقش کردند گفت: محور آثار ارسال شده در زمینه مسجد و نماز و نقش آن در پیروزی انقلاب اسلامی، نماز و کارکرد مساجد در منشور فکری امامین انقلاب و بیانیه گام دوم، نماز و انقلاب اسلامی است.

وی فرهنگ بسیج، دفاع مقدس و محور مقاومت، نماز، اقتصاد اسلامی، بهره‌وری و رونق تولید، نماز و کارکرد مساجد در حکمرانی از دیگر محورها و موضوع‌های جشنواره نماز فجر تا فجر استان بوشهر دانست.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر افزود: از هزار و ۷۶۷ اثر ارسالی به دبیرخانه اجلاس استانی نماز بوشهر آثار برتر برگزیده و تجلیل شدند.

آئین اختتامیه هفتمین جشنواره نماز فجر تا فجر اجلاس استانی ظهر امروز در مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه، استاندار و مسئولان دستگاه‌های فرهنگی اجتماعی برگزار شد.

در این آئین ضمن معرفی و تجلیل از آثار برتر فعالان عرصه نماز، دستگاه اجرایی برتر تجلیل شدند.

کد خبر 5782548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • شاهین IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      0 0
      به خنده شباهت دارد نه در مدارس و نه در ادارات و حتی نه در اداره کل آموزش و پرورش بوشهر کمترین جایگاهی برای نماز قابل نیستن اما در اینجا مدیر کل آنها از سایرین تقدیر می کند وانفسایی است پناه می بریم به خدا از دست ...