۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۱۰

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری خبرداد؛

اعزام ۲ هزار زائر از چهارمحال و بختیاری به مرقد امام راحل (ره)

اعزام ۲ هزار زائر از چهارمحال و بختیاری به مرقد امام راحل (ره)

شهرکرد_معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری از اعزام هزار نفر زائر از استان به مرقد امام راحل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حسین میرزایی پیش از ظهر دوشنبه در ستاد برگزاری سی و چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) اظهار کرد: کمیته‌های هفت‌گانه تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا اعزام زائران مرقد مطهر امام خمینی (ره) به نحو مطلوبی انجام گیرد.

وی با اشاره به اینکه به زودی ثبت‌نام برای اعزام به مرقد امام راحل (ره) اعلام می‌شود و مردم ولایت‌مدار استان می‌توانند با مراجعه به نواحی سپاه ثبت‌نام کنند گفت: اطلاع‌رسانی زمان و مکان ثبت‌نام بسیار مهم است که رسانه‌ها، پایگاه‌های مقاومت بسیج و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

حسین میرزایی با اشاره به اینکه لازم است در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد برنامه‌های تبیین و مراسم‌های در خور شأن امام راحل در استان برگزار شود بیان داشت: برای گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی باید تلاش خود را بر اعزام مطلوب زائران معطوف کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای مدیریت هرچه بهتر مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) به هریک از استان‌ها سهمیه‌ای داده شده است تا بتوان جمعیت را به نحو مناسبی مدیریت و مشکلی پیش نیابد گفت: سهمیه اختصاص یافته به استان ۲ هزار نفر است که با ساماندهی ۵۰ دستگاه اتوبوس عملیات اعزام انجام می‌گیرد.

حسین میرزایی گفت: تاریخ اعزام از استان روز ۱۳ خرداد است و زمان ثبت‌نام در نواحی سپاه بزودی اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: ستاد بزرگداشت ارتحال امام دارای هفت کمیته است که وظایف هریک از کمیته‌ها مشخص شده و امید می‌رود این برنامه به نحو شایسته‌ای اجرا شود.

کد خبر 5787225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha