یمنی‌ها خواستار تحریم کالاهای آمریکایی شدند

یمنی‌ها خواستار تحریم کالاهای آمریکایی شدند

شرکت کنندگان یمنی در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار در بیانیه ای، دشمن واقعی را آمریکا و رژیم صهیونیستی دانسته و خواستار تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی از سوی امت اسلامی، شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، شرکت کنندگان یمنی در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار در بیانیه ای اعلام کردند: طرح قرآنی راهکار امت اسلامی برای مقابله با دشمنان و آزادی از یوغ سیطره و توطئه های آنهاست.

در این بیانیه آمده است: از بین رفتن ترس و انفعال در میان امت اسلامی به مثابه سلاح و موضعی ضد دشمنان است. این سبب می شود که دشمن واقعی یعنی آمریکا و اسرائیل نشانه بروند و امت اسلامی از هرگونه رخنه و نفوذ در امان و مصون باشد.

راهپیمایی کنندگان یمنی در ادامه تحریم اقتصادی کالاهای آمریکایی و اسرائیلی را سلاح موثر علیه دشمنان دانستند و تاثیرات آنرا توقف حمایت مالی امت اسلامی از دشمن دانستند.

در این بیانیه آمده است: تحریم این کالاها، عامل اساسی در پویایی اقتصادی است که سبب سوق داده شدن امت اسلامی به سمت تولید و خودکفایی به جای تکیه بر دشمنان است.

همچنین در این بیانیه یمنی ها تاکید شده است: محاصره ملت ما پابرجاست و حالت جنگی علیه کشور ما همچنان ادامه دارد. ملت یمن در قبال ادامه تجاوز و محاصره و غارت منابع ملی و اشغالگری ساکت نخواهد ماند. ملت یمن با دشمن با قدرت و صلابت برخورد خواهد کرد..

در این بیانیه آمده است: ملت یمن برای همه گزینه هایی که عبدالملک الحوثی دستور دهد، آماده هستند. آمریکاست که جنگ و محاصره علیه ملت یمن را به پیش می برد و عربستان و امارات عامل اجرایی هستند. به متجاوزان می گوییم که شکست خوردید و باختید و باید جنگ را متوقف و محاصره را بردارید و به اشغالگری خود پایان دهید.

همچنین راهپیمایی کنندگان تاکید کردند: آنچه در استانهای اشغالی یمن می گذرد بخشی از توطئه ها در راستای تجزیه کشور است.

در پایان این بیانیه آمده است: ما بر موضع اصولی در قبال موضوعات امت اسلامی و در راس آن مساله فلسطین تاکید داریم.

کد خبر 5789371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha