۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۳

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

رهبر انقلاب فرهنگ را حوزه اصلی برای پیشبرد اهداف انقلاب می داند

رهبر انقلاب فرهنگ را حوزه اصلی برای پیشبرد اهداف انقلاب می داند

همدان_وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رهبر انقلاب حوزه فرهنگ را حوزه اصلی برای پیشبرد اهداف انقلاب می داند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اسماعیلی ظهر جمعه در نشست شورای اداری ملایر که با حضور فعالان فرهنگی و هنری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: رهبر انقلاب حوزه فرهنگ را حوزه اصلی برای پیشبرد اهداف انقلاب دانسته و برای آن وقت می‌گذارند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اهمیت پویش کتاب خوانی و ضرورت جدی گرفتن این مهم، بیان کرد: در حوزه فرهنگ و هنر تلاش کردیم به عنوان سربازان مردم و رهبری، مطالبات بر زمین مانده را برطرف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی امروز در اوج اقتدار بین المللی است، افزود: پیروزی انقلاب معجزه‌ای بزرگ بود و تثبیت، ارتقا و ادامه این انقلاب معجزه‌ای بزرگ‌تر است.

اسماعیلی با بیان اینکه این انقلاب، اتکا به مردم و توکل به خدا دارد، مطرح کرد: همه جبهه استکباری و طاغوتی باهم متحد شدند که انقلاب اسلامی را از نفس بیندازند اما آنها از نفس افتادند و انقلاب سرافراز شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه بشار اسد ماند چون رهبر انقلاب مقتدرانه پای جبهه انقلاب ایستادند، تاکید کرد: هدف دشمن پشیمانی گذشته و ناامیدی نسبت به آینده است اما فرزندان انقلاب به گذشته افتخار می‌کنند و به آینده امیدوار هستند.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه تردید نداریم همه مشکلات حل شدنی است و انقلاب به روزهای درخشان خود خواهد رسید، بیان کرد: در جنگ گرفتار حداقل‌ها بودیم اما مسیر انقلاب با قوت جلو خواهد رفت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۱۰۰ شهید در ملایر را سند ایستادگی، ۸۰۰۰ شهید استان همدان را سند مقاومت و شهدای کشور را مایه سربلندی کشور خواند و گفت: مقاطع دشواری را پشت سر گذاشتیم و با قوت مسیر انقلاب را پیش خواهیم برد.

وی حوزه فرهنگ خود را موظف می‌داند سیره و سلوک مومنانه را در کشور توسعه دهد، تصریح کرد: ملایر شهرستان با تاریخ پر افتخار و شهدای بسیاری است و امروز اهالی هنر و رسانه در این شهرستان می‌درخشند.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه حتماً از همه فعالیت‌های ترویجی در این شهر حمایت کرده و آماده‌ایم با تمام وجود از اقدامات فرهنگی حمایت کنیم، گفت: یکی از معاونان بنده در حال بازدید از تأسیسات زیر بنایی شهرستان است که پس از ارائه گزارشات، برای تکمیل این تأسیسات فرهنگی و هنری تلاش می‌کنیم.

وی همچنین بر لزوم ایجاد خیزش‌های جدید قرآنی تاکید و مطرح کرد: هر جا پرچم قرآن بالا برود مردم عاشقانه کنار آن جمع می‌شوند.

اسماعیلی با بیان اینکه برنامه کوتاه مدت ما حل مسائل فوری است، گفت: در حوزه سینما، تئاتر و هنرهای تجسمی کارهای بزرگی شروع کردیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم حداکثر مطالبات اجرایی شود، یادآور شد: ما در کنار شما و موظف به پیگیری نیازهای شهرستان هستیم.

کد خبر 5794598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha