۱۸ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۰۹

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی:

انبار تملیکی در سمنان ایجاد می‌شود/ مزایده ۳ هزار خودروی دولتی

انبار تملیکی در سمنان ایجاد می‌شود/ مزایده ۳ هزار خودروی دولتی

سمنان- مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: با کمک اعتبارات استانی و سازمان اموال تملیکی، انباری که استانداردهای انبارهای تملیکی را داشته باشد، در سمنان ایجاد می‌شود.

سید عبدالمجید اجتهادی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه استان سمنان در مسیر ترانزیت و چهار راه شمال شرق کشورمان قرار دارد و لذا از اهمیت بسزایی در مقوله مبارزه با قاچاق کالا برخوردار خواهد بود، ابراز کرد: در استان سمنان یکی از مهمترین اولویت‌ها ایجاد و تجهیز انبار اموال تملیکی است که در جلسه‌ای با حضور مسئولان استان سمنان راهکارهای تأمین اعتبار آن بررسی شد.

وی با بیان اینکه مقرر شد با کمک اعتبارات استانی و سازمان اموال تملیکی کشور انباری که استانداردهای سازمان انبارهای تملیکی کشور را داشته باشد، تأمین کنیم، افزود: اقدامات خوبی در یک سال و چند ماه در اموال تملیکی انجام گرفته و امیدواریم بار ایجاد انبار، مشکل سمنان در زمینه اموال تملیکی را هم حل کنیم.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور درباره بزرگترین مشکل سمنان در زمینه مبارزه با قاچاق، تاکید کر: تأمین انبار تملیکی برای استان سمنان در راستای مبارزه با قاچاق کالا است در اجرای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تدبیر دولت مبتنی بر مبارزه با قاچاق اهمیت دارد.

اجتهادی با بیان اینکه در استان سمنان انبار بزرگی برای نگه داری از اموال متروکه، قاچاق و ضبطی تجهیز و ایجاد می‌شود، افزود: باید به همان نسبت ظرفیت‌های موجود، امکانات و تجهیزات را نیز برای مقابله و مبارزه با قاچاق کالا داشت.

وی از تعیین تکلیف کالاهای سنواتی رسوبی در کشور خبر داد و گفت: ماشین آلات راهسازی و خودروهای سواری که امکان تعیین تکلیف نداشت که با ظرفیتی که در قانون بودجه ۱۴۰۲ دیده شد، امیدواریم با مزایده بتوانیم این نوع خودروها را بفروشیم.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به اینکه تعداد زیادی خودروی راهسازی در کشورمان وجود دارد، بیان کرد: سه هزار خودروی سواری در اختیار دولتی قرار دارد که فروش آنها هم می‌تواند بخشی از هزینه‌های دولت را تأمین کند و هم بازار خودرو را تحت تأثیر خودش قرار دهد.

کد خبر 5804628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha