۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۷

معاون فرماندار کرج:

قرارگاه اجتماعی کرج چتری برای غنی‌سازی اوقات فراغت می‌شود

قرارگاه اجتماعی کرج چتری برای غنی‌سازی اوقات فراغت می‌شود

کرج- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کرج گفت: قرارگاه اجتماعی کرج با اولویت، غنی سازی اوقات فراغت را در دستور کار برنامه ریزی های اجرایی خود قرار خواهد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی آقابراری ظهر یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در محل فرمانداری کرج اظهار کرد: قرارگاه اجتماعی کرج با اولویت، غنی سازی اوقات فراغت را در دستور کار برنامه‌ریزی های اجرایی خود قرار خواهد داد؛ بر این اساس کلیه مدارس و فضاهای آموزشی در ایام تابستان برای غنی سازی اوقات فراغت در اختیار مدیران محله‌ها و ادارات ورزش و جوانان قرار بگیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کرج افزود: ادارات و سازمان‌ها تمامی ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی خود را برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان به کار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان از دستگاه‌های مهم در اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان بشمار می‌رود گفت: ادارات ورزش و جوانان شرق و غرب کرج برای غنی سازی تابستان جوانان برنامه ریزی کنند و از ظرفیت دانشگاه‌ها و مؤسسات نیز بهره مند شوند.

آقابراری ادامه داد: تولید محتوا برای ایام تابستان باید از اولویت‌های صدا و سیمای مرکز البرز باشد.

وی بیان کرد: اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری نیز برای اجرای برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت می‌تواند مشارکت داشته و فضاهای تحت اختیار خود را برای تحقق این مهم معرفی و اطلاع رسانی نماید.

آقابراری گفت: اردوهای دانش آموزی بین استانی یکی از برنامه ریزی های قرارگاه اجتماعی شهرستان کرج برای تابستان ۱۴۰۲ است و در این زمینه نیز سازمان اتوبوسرانی برای تأمین ناوگان حمل و نقل عمومی مساعدت لازم را به عمل آورد.

وی همچنین بیان کرد: مدیران محله برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با ورزش و جوانان شرق و غرب کرج هماهنگی‌های لازم را داشته باشند.

آقابراری افزود: کلیه مدارس و فضاهای آموزشی در ایام تابستان برای غنی سازی اوقات فراغت در اختیار مدیران محله‌ها و ورزش و جوانان قرار بگیرند.

کد خبر 5807330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha