۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۱۱

پدر شهیدان «حاج علی و محمدعلی باقری» درگذشت

پدر شهیدان «حاج علی و محمدعلی باقری» درگذشت

خمین- پیکر حاج «موسی باقری» پدر شهیدان «حاج علی و محمدعلی باقری» تا خانه ابدی بدرقه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حاج موسی باقری پدر شهیدان «حاج علی و محمدعلی باقری» از شهدای شهرستان خمین در استان مرکزی به فرزندان شهید خود پیوست.

پیکر پدر این دو شهید با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان در جوار فرزندان شهیدش در مزار شهدای روستای دهنو به خاک سپرده شد.

حاج‌علی باقری در سال ۱۳۳۸ در روستای دهنو از توابع خمین متولد و سوم فروردین سال ۱۳۶۲ در منطقه سرو در درگیری با اشرار به شهادت رسید.

همچنین محمدعلی باقری در سال ۱۳۴۰ در روستای دهنو متولد و ۱۴ اسفند ۱۳۶۲ در قصر شیرین به شهادت رسید.

سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام «باقری» پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: درگذشت جانکاه و غم انگیز مرحوم حاج «موسی باقری» پدر گرانقدر شهیدان ارجمند «علی و محمد علی» از ستارگان درخشان هشت سال دفاع مقدس در خمین موجب تأثر و تالم فراوان گردید.

رجاء واثق دارم نام پدر مؤمن، انقلابی و ولایی که با نام و حماسه‌آفرینی سترگ فرزندان برومند و فداکارش شهیدان «علی و محمد علی» شده است، در حافظه تاریخی میهن اسلامی ماندگار و اهتمام ایرانیان به تربیت انسان‌های مجاهد و آماده ایثار و جانفشانی در عرصه‌های دفاع از استقلال، تمامیت ارضی، امنیت ملی و آرمان‌های متعالی و عزت آفرین اسلام ناب محمدی (ص) و ایران عزیز را یادآور و وجه همت آنان قرار خواهد داد.

این مصیبت را به بیت معظم شهیدان باقری و آحاد ارادتمندان به خانواده‌های مکرم شهدا و مردم ولایتمدار شهرستان خمین و روستای دهنو تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت کبریایی برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و فرزندان شهیدش و برای داغدیدگان و سوگواران مکرم صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

کد خبر 5813499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha