۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۱

جانشین فرمانده انتظامی فارس؛

کشف محموله هروئین در فارس

کشف محموله هروئین در فارس

شیراز- جانشین فرمانده انتظامی فارس از کشف ۱۴۶ کیلو و ۳۰۰ گرم هروئین در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یوسف ملک‌زاده ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان «خراسان رضوی» و انجام اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک دستگاه کامیون در محور «اصفهان-شیراز» در حال انتقال یک محموله هروئین است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

ملک زاده تاکید کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به این محور اعزام و با ایجاد تور ایست و بازرسی موفق شدند، کامیون مذکور را شناسایی و آن را متوقف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه در بازرسی از این کامیون ۱۴۶ کیلو و ۳۰۰ گرم هروئین کشف شد، گفت: راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کد خبر 5815286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • US ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      0 0
      اول سؤال و تحقیقات که از کجا بار گیری شده و تحویل دهنده و گیرنده بار کی بوده بعد در جا اعدام برای راننده حامل .بابا مردم ده گرم مصرفی خود را در جیب جرآت ندارند حمل کنند آن وقت این بی شرف ۱۴۶ کیلو را حمل کرده بابا تو دیگه کی هستی