۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۳۲

رئیس اداره فاوای ستاد کل نیروهای مسلح:

دشمن با جنگ ترکیبی قله افتخارات نظام را نشانه گرفته است

دشمن با جنگ ترکیبی قله افتخارات نظام را نشانه گرفته است

اردبیل- رئیس اداره فاوای ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمن با جنگ ترکیبی و مخدوش کردن اذهان در سایه فضای مجازی سعی دارد تا قله افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران را حقیر نشان دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد آقاکیشی عصر سه شنبه در اجلاسیه شهدای فاوای استان اردبیل اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام به ویژه در حوزه پست، مخابرات و تلفن سعی داشتند تا به رزمندگان خدمت رسانی کرده و در کنار آنها افتخارات بزرگی را در مقابله با استکبار جهانی به دست آوردند.

وی تصریح کرد: استان اردبیل با تقدیم ۴۰ شهید در این حوزه توانسته نقش آفرینی اصلی را انجام دهد که در سطح کشور نیز مخابرات با تقدیم ۶ هزار و ۵۰۰ شهید توانسته در این جنگ نابرابر تأثیرگذاری داشته باشد.

رئیس اداره فاوای ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رشادت شهدای فاوا به عنوان بخشی از شهدای دوران دفاع مقدس همواره ماندگار و در اذهان به نیکی یاد می‌شود و قطعاً بیان خاطرات و وصیت این شهدا می‌تواند زمینه آشنایی نسل امروز را با اهداف شهدای دوران دفاع مقدس مهیا کند.

آقاکیشی افزود: دشمن امروز در یک جنگ نابرابر تمام عیار به مقابله با جمهوری اسلامی ایران آماده ولی غافل از اینکه درس آموختگان مکتب عاشورا هراسی از این جنگ تمام عیار ندارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: اگر زمانی رزمندگان دلیر ما در قالب فاوا اعم از مخابرات، پست و تلگراف با دشمن می‌جنگیدند امروز سنگر تغییر پیدا کرده و جنگ ترکیبی با اولویت فضای مجازی زمینه هوشیاری بیشتر در دفاع از انقلاب را مهیا کرده است.

رئیس اداره فاوای ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: امیدواریم با برگزاری این کنگره‌ها بخشی از تلاش‌ها و دستاوردهای مهم فاوا در عرصه افزایش توان دفاعی و نظامی مورد توجه قرار گرفته و شرایط خوبی را در دفاع از این حیثیت نظام اسلامی شاهد باشیم.

مدیرکل ارتباطات و اطلاعات استان اردبیل نیز در این مراسم یاد و خاطره ۴۰ شهید فاوای استان اردبیل را گرامی داشت و بیان کرد: این شهدا اسباب عزت، اقتدار و صلابت ایران هستند.

سرداری در ادامه سخنان خود اظهار کرد: در آستانه برگزاری کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان این اجلاسیه را برگزار کردیم تا با همکاری مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بتوانیم پیام این شهدا را به نسل‌های بعد منتقل کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم از تمبر و کتاب خاطرات شهدای فاوای استان اردبیل رونمایی شد.

کد خبر 5815826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha