سخنگوی تشکیلات خودگردان در واکنش به نتانیاهو:

اشغالگران صهیونیست در توهم به سر می‌برند

اشغالگران صهیونیست در توهم به سر می‌برند

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین به سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر مخالفت تل آویو با تشکیل کشور مستقل فلسطین واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از قدس پرس، «نبیل ابوردینه» سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که تشکیل کشور مستقل فلسطین به مرکزیت قدس شرقی تنها راهکار برای تحقق امنیت و ثبات است.

وی در واکنش به سخنان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بیان کرد که بیش از ۱۴۰ کشور در سراسر جهان، کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند و ما تنها به نابودی اشغالگری از این سرزمین برای تحقق استقلال آن، نیاز داریم.

نتانیاهو روز گذشته مدعی شده بود که رژیم صهیونیستی باید تمام مسیرها را پیش روی فلسطینی‌ها برای تشکیل کشور مستقل فلسطین ببندد.

نتانیاهو همچنین گفته بود که رژیم صهیونیستی خود را برای دوره بعد از محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین آماده می‌کند و شدیداً با تشکیل کشور مستقل فلسطین مخالف است.

این سخنان نتانیاهو در جریان نشست کمیسیون امور خارجه و امنیت پارلمان رژیم صهیونیستی پشت درهای بسته مطرح شد.

ابوردینه اضافه کرد: اشغالگران اگر فکر می‌کنند می‌توانند از طریق تداوم تجاوزات خود علیه ملت فلسطین و کشتار آنها و گسترش شهرک سازی ها، اشغالگری را نهادینه کنند در توهم به سر می‌برند.

وی تاکید کرد: سخنان نتانیاهو، نیت واقعی صهیونیست‌ها در خصوص مخالفت با قوانین بین المللی را برای جهانیان آشکار کرد. تل آویو خواهان تحقق صلح براساس قوانین بین المللی نیست.

ابوردینه تصریح کرد: کشور فلسطین، عضو ناظر سازمان ملل و بسیاری از نهادهای بین المللی بوده و از سوی دیگر کشورها، به رسمیت شناخته شده است.

وی اضافه کرد: ما از جامعه بین الملل و به ویژه دولت آمریکا می‌خواهیم برای بازخواست از تل آویو و اقدامات آن و ضرورت به رسمیت شناختن حق ملت فلسطین در تشکیل کشور مستقل به مرکزیت قدس شرقی، وارد عمل شوند.

کد خبر 5821122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha