۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۰

مانور اطفای حریق در کوهستان های هرمزگان برگزار شد

مانور اطفای حریق در کوهستان های هرمزگان برگزار شد

بندرعباس - مانور اطفای حریق در کوهستان با حضور فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان ، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان در هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی اسفندیاری ظهر شنبه در حاشیه برگزاری این مانور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ما با مشارکت و تعاملات و ارتباط نزدیک با یکدیگر و با کار گروهی و تیمی و حمایت و پشتیبانی و انتقال تجربیات در اطفا حریق موفق ترخواهیم شد گفت: نیروهای حفاظتی نسبت به آشنایی با منطقه اشرافیت کامل داشته باشند و از روستاییان و جوامع محلی که نقش اساسی دارند و همیشه دلسوز و حافظان طبیعت هستند در آتش سوزی در کوهستان از تجربیات استفاده شود.

سرهنگ اسفندیاری با تاکید بر اینکه خوشبختانه امروز این مانور با حضور حافظان منابع طبیعی ومحیط زیست با موفقعیت اجرا شد افزود: برگزاری این مانور هماهنگی و هم افزایی خیلی خوبی را در بین نیروها ایجاد کرد که امیدوارم با همکاری صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ شاهد کاهش هر چه بیشتر آتش سوزی باشیم.

در ادامه فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور همه همکاران حفاظتی به تشریح اهمیت حفاظت از محیط زیست و مناطق کوهستانی و اهمیت برگزاری مانورهای مستمر اطفای حریق با توجه به شروع فصل تابستان و گرما پرداخت.

همچنین پالیک رئیس اداره محیط زیست شهرستان بندرعباس و مهندس اسمعیل خادمی پور جانشین یگان حفاظت منابع طبیعی وآبخیزداری استان به تشریح برنامه مانور اطفا حریق و سامان دهی نیروها، تقسیم مسئولیت و شرایط آتش سوزی در کوهستان، استفاده از تجربیات همکاران، تجهیزات انفرادی و گروهی در اطفای حریق در کوهستان، شناخت منطقه، استفاده از توان جوامع محلی، مدیریت زمان و حفظ سلامتی نیروها پرداختند.

کد خبر 5824492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha