۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۸

رئیس کل دادگستری خوزستان:

متوقف کردن امور مردم بزرگترین آفت در ادارات و نهادها است

متوقف کردن امور مردم بزرگترین آفت در ادارات و نهادها است

مسجدسلیمان- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: متوقف کردن امور مردم بزرگترین آفت در ادارات و نهادها است، لذا پیگیری امور مراجعان تا به نتیجه رسیدن این امر مهم دنبال شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دهقانی امروز چهارشنبه در آئین معارفه رئیس دادگستری و دادستان مسجدسلیمان تاکید کرد: کاهش اطاله دادرسی، سرعت همراه با دقت در رسیدگی به پرونده‌ها و تسریع در اجرای احکام از انتظارات به حق مردم و مراجعان به دستگاه قضائی است که باید در اولویت قرار گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت شناسایی آسیب‌ها و زمینه‌های بروز ناهنجاری‌ها گفت: احیای حقوق عامه، صیانت از حقوق بیت‌المال و اراضی ملی، تأمین و استمرار امنیت و مقابله با سارقان مسلح و مرتکبان جرایم خشونت‌آمیز و تعیین تکلیف پرونده‌های کثیرالشاکی و پیگیری بازگشت اموال مال باختگان از مطالبات مردم شهرستان مسجدسلیمان است.

دهقانی یادآور شد: با وجود ذخایر عظیم نفت و گاز و سدهای آبی اما مردم شهرستان مسجدسلیمان با کاستی‌های زیادی در خدمت‌رسانی از جمله خدمات شهری، عمرانی، جاده و راه‌های مواصلاتی و آب شرب مواجه هستند.

وی تاکید کرد: باید از ظرفیت‌های عظیم سران قبایل، مصلحان، ریش سفیدان و متنفذان در راستای توسعه صلح و سازش و ترویج فرهنگ گذشت و مصالحه و اصلاح ذات البین استفاده شود.

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: متوقف کردن امور مردم بزرگترین آفت در ادارات و نهادهاست، لذا پیگیری امور مراجعان با تلاش و کوشش مسئولان و کار جهادی تا به نتیجه رسیدن این امر مهم دنبال شود.

وی افزود: کارگزاران در تمام سطوح باید به نحوی خدمت کنند تا مردم سرگردان دریافت خدمات اداری نباشند و کرامت آنان حفظ شود و پاسخ اقناعی و ارشادی دریافت کنند.

به گزارش مهر، در این مراسم از خدمات علی اسکندری رئیس پیشین دادگستری و رحمان بن‌سعید دادستان سابق مسجدسلیمان قدردانی شده و سیداسدالله مرعشی و علی زلقی به ترتیب به عنوان رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان معرفی شدند.

کد خبر 5828478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha