۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۹

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان خبر داد؛

استفاده از گروه‌های مردمی در اجرای طرح های سالم سازی سواحل

استفاده از گروه‌های مردمی در اجرای طرح های سالم سازی سواحل

رشت- مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با تاکید بر استفاده از گروه‌های مردمی در اجرای طرح های سالم سازی گفت: برنامه های ویژه توسط مردم و مبلغان در ایام محرم و صفر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی نیازمند پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری اعلام جزئیات طرح ساحل و اقدامات فرهنگی و اجتماعی پیش بینی شده در این حوزه با اشاره به فعالیت ستاد ساماندهی در کنار جمعیت هلال احمر در نوار ساحلی گیلان اظهار کرد: در کنار اجرای برنامه‌هایی با هدف کاهش آمار غرق شدگان، اجرای برنامه‌های فرهنگی در سواحل نیز حائز اهمیت است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با اشاره به اجرای ۲۷ طرح سالم سازی در سواحل استان گفت: بخش کمی از این طرح‌ها توسط استانداری اجرا می‌شود و عمده اجرای آن بر عهده شهرداری و بخش خصوصی است.

وی با اشاره به شناسایی ۳۰۰ نقطه خطر آفرین در گیلان تصریح کرد: امسال ۱۰۲ مورد نجات مغروقین از دریا توسط ناجیان غریق و ۱۴۷ مورد مداوای مصدومین به صورت سرپایی داشتیم.

نیازمند با اشاره به اقدامات فرهنگی در سواحل بیان کرد: ۶۰۰ بسته فرهنگی و هزار و ۷۰۰ مورد آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم صورت گرفته است.

وی با تاکید بر استفاده از مردم در اجرای طرح‌های سالم سازی گفت: با توجه به شرایط امسال و در پیش بودن محرم و صفر، مراسم و برنامه‌های ویژه ما در طی این روزها توسط مردم و مبلغین در نوار ساحلی اجرا می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با بیان اینکه با افراد هنجارشکن در سواحل برخورد می‌شود بیان کرد: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای با ناهنجاری باعث آزار خانواده‌ها شوند.

دبیر ستاد ساماندهی سواحل استانداری گیلان افزود: از اواخر تیرماه، حقوق دو ماه اخیر ناجیان غریق واریز می‌شود و علاوه بر این، بدهی سال گذشته نیز پرداخت می‌شود.

کد خبر 5832728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha