۲۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴

سرپرست راه و شهرسازی استان کرمانشاه:

۲۰۰۰ واحد مسکونی طرح جوانی جمعیت در کرمانشاه ساخته می‌شود

۲۰۰۰ واحد مسکونی طرح جوانی جمعیت در کرمانشاه ساخته می‌شود

کرمانشاه- سرپرست راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: ۲ هزار واحد مسکونی طرح جوانی جمعیت در کرمانشاه ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رامین الماسی ظهر پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان که با حضور استاندار کرمانشاه و جمعی از مدیران برگزار شد، اظهار کرد: وعده ما روحیه جهادی و کار انقلابی بر مبنای قانون خواهد بود.

وی کرمانشاه را استان مهمی دانست و افزود: کریدور شرق به غرب از این استان عبور می‌کند و همچنین کرمانشاه در مسیر کریدور شمال-غرب-جنوب در کشور قرار دارد که این موارد اهمیت جایگاه این استان را نشان می‌دهد.

سرپرست راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در مدت سرپرستی بر این اداره کل کارهای نشدنی را شروع کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: یکی از این کارها که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است، طرح جوانی جمعیت بود.

الماسی به واگذاری یک هزار و ۵۰۰ قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت در خراسان با حضور وزیر راه اشاره کرد و گفت: متأسفانه تا پیش از این ۹۰ قطعه زمین در کرمانشاه برای این طرح آماده شده بود و این رقم بسیار پایین است.

وی توضیح داد: در این طرح خانواده‌هایی که فرزند سوم آنها متولد ۱۴۰۰ و بعد از آن باشد، یک قطعه زمین رایگان برای ساخت واحد مسکونی به آنها تعلق می‌گیرد.

الماسی خاطرنشان کرد: شناسایی، طراحی، تصمیم گیری، اجرای عملیات و همچنین پروسه استعلامات و… ظرف مدت کمتر از یک هفته با همراهی و همکاری بدنه قوی این واحد و مساعدت معاون عمرانی استاندار کرمانشاه به سرانجام رسید، پروسه‌ای که روند اداری و معمول آن حداقل ۲ ماه طول می‌کشد.

وی افزود: سرانجام یک قطعه زمین در جاده بیستون با استعداد ساخت بیش از ۲ هزار واحد مسکونی در طرح جوانی جمعیت شناسایی شد.

الماسی با اشاره به روحیه جهادی و کار انقلابی بر مبنای قانون در شناسایی این قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت، تاکید کرد: کرمانشاه قابلیت و ظرفیت کارهای جهادی فراوانی دارد.

کد خبر 5835613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha