۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۰

رئیس اداره اوقاف ناحیه یک گرگان:

چهل وششمین دوره مسابقات قرآن کریم غرب گلستان برگزار می شود

چهل وششمین دوره مسابقات قرآن کریم غرب گلستان برگزار می شود

گرگان-رئیس اداره اوقاف وامور خیریه ناحیه یک گرگان گفت: چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله شهرستانی غرب استان در شهرستان گرگان با ۲۹۰ شرکت کننده در ۸ رشته برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام امین قرائی، صبح شنبه در جمع خبرنگاران از شرکت ۲۹۰ نفر متسابق در رشته‌های مختلف به میزبانی امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان خبر داد و گفت: چهل ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم غرب استان گلستان با همکاری ادارات اوقاف و امور خیریه ناحیه یک گرگان، ناحیه دو گرگان، علی آباد کتول، کردکوی، بندر ترکمن و بندرگز برگزار می‌شود.

وی افزود: این دور از مسابقات در رشته‌های حفظ کل، ۲۰ جز ،۱۰ جز ،۵ جز، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی بین شرکت کنندگان در رده سنی بالای ۱۸ سال «خواهران و برادران» برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک گرگان با اشاره به اینکه امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان میزبان این دور از مسابقات قرآنی است، خاطرنشان کرد: داوری این مسابقات توسط گروه داوران بومی و غیر بومی انجام می‌شود.

وی گفت: شرکت کنندگان این مسابقات در رشته‌های حفظ تا مرحله، استانی و کشوری و در رشته‌های قرائت تا مرحله بین المللی نیز می‌توانند با یکدیگر رقابت کنند.

قرائی افزود: این مسابقات برابر زمانبندی؛ در بخش برادران با حضور متسابقین از شهرستانی‌های گرگان، علی آباد کتول، کردکوی، بندر ترکمن و بندرگز در روز یکشنبه ۲۵ تیر از ساعت ۸ الی ۱۷ و در بخش خواهران با حضور متسابقین از شهرستان‌های گرگان، علی آباد کتول، کردکوی، بندر ترکمن و بندرگز در روز دوشنبه ۲۶ تیر از ساعت ۸ الی ۱۸ در حرم مطهر امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار می‌شود.

کد خبر 5836683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha