۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۸:۳۷

با مصوبات سفر رئیس جمهور؛

اعتبارات محرومیت زدایی و عمرانی بهارستان ۳ برابر افزایش می یابد

اعتبارات محرومیت زدایی و عمرانی بهارستان ۳ برابر افزایش می یابد

بهارستان- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به اختصاص۶۴ میلیارد تومانی اعتبارات استانی به بهارستان گفت: اعتبارات این شهرستان با مصوبات سفر رئیس جمهور سه برابر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علاالدین ازوجی صبح سه شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی بهارستان که با حضور نوحی فرماندار و رؤسای ادارات شهرستان با هدف تصویب اعتبارات استانی طرح‌ها و پروژه‌ها در سالن جلسات پیامبر اعظم (ص) برگزار شد گفت: در سال ۱۴۰۱، مبلغ ۸۵ میلیارد تومان اعتبارات استانی برای شهرستان بهارستان تصویب شده بود.

وی افزود: از میزان مبلغ مصوب شده بالغ بر ۶۰ درصد آن تخصیص یافته است.

ازوجی اظهار داشت: برای سال ۱۴۰۲ نیز در وهله اول ۶۴ میلیارد تومان مصوب شده است که با احتساب اعتبارات محرومیت زدایی و مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری، این مبلغ حداقل تا سه برابر افزایش خواهد یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران عنوان داشت: بخش عمده‌ای از این اعتبارات به حوزه‌های آب و فاضلاب، ورزش، مدارس، کشاورزی و آسیب‌های اجتماعی اختصاص خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه اگر این اعتبارات در سنوات آتی هم ادامه پیدا کند، بخش عمده‌ای از محرومیت‌های شهرستان برطرف خواهد شد، عنوان داشت: بخش عمده‌ای از پروژه‌های شهرستان نیمه تمام هست و تأکید عمده سازمان برنامه و بودجه کشور، استاندار و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، بر اتمام این پروژه‌ها است.

کد خبر 5839474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha