۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۷

فرمانده انتظامی کرج خبر داد؛

دستگیری سارقان خودرو و اماکن خصوصی در حصارک

دستگیری سارقان خودرو و اماکن خصوصی در حصارک

کرج- فرمانده انتظامی کرج از دستگیری چهار  سارق حرفه‌ای داخل خودرو و اماکن خصوصی در منطقه حصارک خبر داد و گفت: در تحقیقات تکمیلی متهمان به ارتکاب ۱۶ فقره سرقت اعتراف کردند. 

سرهنگ پیمان گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت خودرو و اماکن خصوصی در محله حصارک کرج، رسیدگی به موضوع در دستور کار کلانتری ۳۲ حصارک قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه مأموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی چهار سارق در این زمینه شده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه همه آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ گودرزی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از انتقال به کلانتری به ارتکاب ۱۶ فقره سرقت داخل خودرو و اماکن خصوصی اعتراف و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان خاطرنشان کرد: تجهیز خودرو و اماکن خصوصی به لوازم بازدارنده از جمله دزدگیر و قفل‌های مطمئن می‌تواند تا حد زیادی از رسیدن سارقان به اهدافشان پیشگیری کند.

کد خبر 5841199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      0 0
      سلام اگه باجدیت درداخل پارک های حصارک بالا بروید ونظارت کنین تمام دزد وقاچاق فروشها گرفته میشود واکثرن درسن پایین هستن که قاچاق فروشی ودزدی میکنن ودرمیدان دانشگاه هم هستن ممنون