۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۲۳

سرهنگ مافی خبر داد

اعتراف موبایل قاپان به ۱۴ فقره سرقت

اعتراف موبایل قاپان به ۱۴ فقره سرقت

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ مرد سارق که با مخدوش کردن پلاک موتورسیکلت شأن موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۱۴ فقره سرقت معترف شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین مافی بیان داشت: عملیات کلانتری ۱۳۳ شهر زیبا در حال گشت زنی در محدوده سازمان برنامه تهران به راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسواران را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی افزود: متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت مردی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و اقدام به ربودن تلفن همراه وی می‌کنند که مأموران کلانتری سریعاً وارد عمل شده و متهمان به محض رؤیت گشت پلیس اقدام به فرار به صورت خلاف جهت خیابان می‌کنند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی و ایجاد طرح مهار و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح موفق شدند موتورسیکلت متهمان را متوقف کنند.

وی در پایان گفت: متهمان برای فرار به مأموران حمله ور شده که با هوشمندی مأموران و شگردهای پلیسی متهمان زمینگیر و دستگیر شدند و با انتقال متهمان به مقر پلیس مشخص شد هر دو دارای سابقه در امر سرقت می‌باشند و همچنین از متهمان ۱۴۰ میلیون ریال وجه نقد سرقتی کشف شد.

به گفته این مقام انتظامی متهمان ۳۳ و ۱۹ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۴ فقره سرقت مشابه با همکاری هم معترف شدند.

کد خبر 5841225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha