۴ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۵۸

دستگاه «ام‌آرآی» ویژه بیمارستان تأمین اجتماعی زاهدان خریداری شد

دستگاه «ام‌آرآی» ویژه بیمارستان تأمین اجتماعی زاهدان خریداری شد

زاهدان- مدیر درمان تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با موافقت وزارت بهداشت، خرید یک دستگاه «ام‌آرآی» در راستای رفاه حال کارگران انجام شد.

مجید یوسفی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: با توجه‌به هزینه‌های بالای انجام «ام‌آرآی» و در راستای رفاه حال کارگران، با توجه به اینکه بیشترین آسیب ناشی از سختی کار را متحمل می‌شوند، اقدام به خرید یک دستگاه «ام‌آرآی» برای بیمارستان تأمین اجتماعی زاهدان کرده‌ایم.

وی افزود: در این زمینه پس از کسب مجوز از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اقدام به عقد قرارداد خرید یک دستگاه «ام‌آرآی» به مبلغ ۴۱ میلیارد تومان با یک شرکت اروپایی منعقد کردیم.

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر در حال آماده‌سازی محل نصب دستگاه در بیمارستان تأمین اجتماعی زاهدان، هستیم، تأکید کرد: در تلاش هستیم هر چه زودتر اقدامات بهره‌برداری و افتتاح از این بخش انجام شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: اخذ این مجوز در حالی انجام شد که به‌ازای هر دستگاه، حدود ۲۰۰ هزار نفر از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

شایان ذکر است با توجه به پراکندگی جمعیت در سیستان و بلوچستان، این خطه پهناور نیازمند امکانات بیشتری در حوزه بهداشت و درمان جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی است.

کد خبر 5846765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha