۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۰

رئیس پلیس راهور زنجان:

محدودیت های ترافیکی در مسیر دسته زینبیه اعظم زنجان اعمال می شود

محدودیت های ترافیکی در مسیر دسته زینبیه اعظم زنجان اعمال می شود

زنجان- رئیس پلیس راهور زنجان گفت: محدودیت های ترافیکی در مسیر دسته زینبیه اعظم زنجان اعمال می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید حبیب موسوی روز شنبه با تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع) بیان داشت: به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم عزاداری زینبیه اعظم زنجان (یوم الزینب) تردد و توقف کلیه خودروها و موتورسیکلت‌ها در این روز از ساعت ۹ صبح تا پایان مراسم در مسیرهای اعلامی ممنوع است.

وی افزود: در این روز تردد و توقف کلیه خودروها از میدان ۱۵ خرداد تا میدان آزادی شامل خیابان امام-سبزه میدان -میدان انقلاب -صدر جهان - بلوار آزادی - چهار راه سعدی به سمت میدان انقلاب -خیابان سعدی جنوبی به سمت میدان انقلاب ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان زنجان با تاکید بر اینکه خیابان‌های منتهی به مسیر اصلی حرکت دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان مسدود خواهد شد، گفت: علاوه بر خودرو، تردد موتور سیکلت و دوچرخه نیز در زمان حرکت این دسته عظیم حسینی نیز در مسیرهای اعلامی ممنوع بوده و شهروندان عزیز می‌توانند از خیابان‌های مجاور به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

موسوی افزود: علاوه بر اجرای طرح‌های ترافیکی، طرح‌های ویژه انتظامی نیز در یازدهم ماه محرم یوم الزینب در زنجان به اجرا در خواهد آمد و مأموران انتظامی علاوه بر شرکت در دسته عزاداری، نسبت به برقراری نظم و امنیت شهروندان تمهیدات ویژه ای را به اجرا خواهند گذاشت.

وی ادامه داد: از مردم خواهشمندیم همانند سال‌های گذشته با پلیس همکاری داشته و موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 5849192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha