۱۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۵۸

گزارش سازمان ثبت احوال کشور؛

آمار ازدواج در ۴ ماه نخست ۱۴۰۲/ ۳ استان با کمترین ازدواج

آمار ازدواج در ۴ ماه نخست ۱۴۰۲/ ۳ استان با کمترین ازدواج

بر اساس آمار سازمان ثبت احوال، در ۴ ماه نخست ۱۴۰۲ ، در کل کشور ۱۹۹ هزار و ۷۲۷ مورد ازدواج و ۶۵ هزار و ۳۵۵ مورد طلاق به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر پایه آمار ثبت احوال کشور طی چهار ماه نخست امسال، از کل ۱۹۹ هزار و ۷۲۷ ازدواج ثبت شده تا ابتدای مرداد ماه سال جاری در کشور بیشترین ازدواج‌ها به ترتیب مربوط به استان‌های تهران با ۲۶ هزار و ۶۸ مورد، خراسان رضوی با ۱۷ هزار و ۴۰۹ مورد و خوزستان با ۱۵ هزار و ۱۹۱ مورد است.

همچنین کمترین ازدواج ثبت شده در کشور نیز در همین زمان به ترتیب مربوط به استان‌های سمنان با ۱۲۰۰ ازدواج، ایلام با ۱۵۸۱ ازدواج و کهگیلویه و بویراحمد با ۲۵۲۴ مورد ازدواج بوده است.

بر پایه این گزارش از ۶۵ هزار و ۳۵۵ مورد طلاق به ثبت رسیده، کمترین طلاق به ترتیب مربوط به استان‌های ایلام با ۳۴۷ مورد، خراسان جنوبی ۴۹۷ و کهگیلویه و بویراحمد با ۶۸۰ مورد است.

همچنین بیشترین طلاق ثبت شده در چهار ماهه نخست سال جاری نیز به ترتیب مربوط به استان‌های تهران با ۱۰ هزار و ۷۶۹ مورد طلاق، خراسان رضوی ۷۰۳۸ مورد و اصفهان با ۳۴۷۵ طلاق بوده است.

کد خبر 5852873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      13 0
      آمار رو نسبی بدین بهتره. خب معلومه که تهران با چند میلیون جمعیت نسبت به چارمحال هم آمار طلاقش بالاست هم ازدواجش . هم مرگ و میرش هم تولدش.
    • ایران زیبا IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      23 7
      کدوم آدم عاقلی ازدواج میکنه ماها که ازدواج کردیم دو تا بچه هم داریم چه گلی به سر ما و بچه هامون زدن
    • حسین US ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      3 1
      بابا مهریه را در صورتی که مرد زنش را نخواهد از مرد طلب کنید. خوب اینجوری زنها مهریه را میگیرن یه خونه مجردی هم میگیرن فساد را ترویج میکنن. این کلاس ازدواج و مشاوره هم کمترش کنید بابا ملت وقت ندارن. مشاورها خودشون بیشترین مشکلات را دارن. چطور میخوان ملت را آگاه کنن.