۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۲۹

با اعلام معاونت علمی؛

مرکز مشترک نوآوری و فناوری ایران – ونزوئلا راه اندازی می شود

مرکز مشترک نوآوری و فناوری ایران – ونزوئلا راه اندازی می شود

مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی در راستای ارتقای همکاری­های فناورانه با کشور ونزوئلا در نظر دارد مرکز مشترک نوآوری و فناوری ایران – ونزوئلا را ایجاد و فعال کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، این معاونت در فراخوانی از شرکت های متقاضی در نقش آفرینی و مشارکت در برنامه طراحی، اجرا، تجهیز، راه اندازی و بهره‌برداری از این مرکز دعوت به همکاری کرد.

شرکتهای توانمند با ظرفیت اجرایی لازم و علاقمند به مشارکت درخواست می شود پیشنهاد و طرحهای خود را مطابق شرایط، مشخصات و توضیحات فراخوان حداکثر تا ۱۸ مردادماه به ایمیلinfo.isd@cistc.ir ارسال کنند.

برای مشارکت در این فراخوان ضروری است که شرکت اعم از مدیران اصلی و مجری طرح، فهرست محصولات شرکت، فعالیتها و سوابق اجرایی و صادراتی شرکت و... معرفی شوند.

همچنین ارائه شرح فعالیت طراحی، اجرا و بهره برداری از ساختمان مرکز نوآوری در کاراکاس شامل طراحی معماری داخلی و پیشنهاد کاربریها، عملیات بازسازی و زیبا سازی، تجهیز کامل ساختمان و محوطه ضروری است.

لزوم تامین سرمایه و آورده مالی نیز از دیگر شروط پذیرش در این فراخوان است. شرکت هایی که دارای سابقه کار در منطقه هستند و شرکتهای دارای قرارداد یا تفاهم نامه همکاری در کشور ونزوئلا از اولویت بالاتری برخوردار خواهند بود.

طرح ها پس از بررسی و ارزیابی توسط مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری انتخاب می شوند. برای اطلاعات تکمیلی می توانید با شماره تلفن ۴۱۱۸۶ داخلی ۵۳۱۵ تماس بگیرید.

کد خبر 5855596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha