۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۵۹

در جهت پیگیری حقوق عمومی مردم

میز خدمت قضایی در مسجد گلشن گرگان برپا شد

میز خدمت قضایی در مسجد گلشن گرگان برپا شد

گرگان-رئیس کل دادگستری گلستان در صدر هیئتی از اعضای شورای قضایی استان در جمع نمازگزاران مسجد گلشن گرگان حاضر شده و مشکلات و درخواست های حقوقی و قضایی آنان را بررسی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حیدر آسیابی در این دیدار اظهار کرد: این دیدارها در ادامه تلاش‌های دادگستری استان برای پیگیری حقوق عمومی در محله‌ها با محوریت مساجد است.

وی افزود: ایجاد بستر برای دسترسی راحت تر مردم به مسئولان قضائی استان و بررسی میدانی مشکلات و آسیب‌های اجتماعی محلات از اهداف این دیدارها در مساجد است.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در مسجد گلشن نیز مشکلات محله بررسی و پرونده حقوق عامه در دادستانی مرکز استان برای مطالبه حقوق عامه از دستگاه‌های مرتبط برای رفع این مشکلات تشکیل شد.

وی افزود: در این میز خدمت در مسجد درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضائی متقاضیان، پیگیری و دستورهای قضائی متناسب صادر شد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پیگیری‌های انجام شده برای درخواست‌های مردمی ارائه شده در میز خدمت، در سامانه سامع قوه قضائیه درج می‌شود و افراد می‌تواند از نتیجه پیگیری درخواست‌هایی که مطرح کرده‌اند، مطلع شوند.

دادستان مرکز استان، معاونان قضائی رئیس کل دادگستری استان و مدیران کل دستگاه‌های تابعه قوه قضائیه در استان نیز در میز خدمت قضائی حضور داشتند و پاسخگوی مردم بودند.

ورود رئیس کل دادگستری استان به مشکل ۱۸ ساله تعدادی از مراجعه کنندگان که از آزادشهر خود را به میز خدمت دادگستری رسانده بودند و کمک به بازگشت به مدرسه یک کودک با دستور دادستان از جمله پیگیری‌های تقاضاهای مراجعان در این دیدار مردمی بود.

کد خبر 5856244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha