صهیونیست‌ها درصدد تصویب ۲۸ طرح‌ جدید شهرک‌سازی در کرانه‌ باختری

صهیونیست‌ها درصدد تصویب ۲۸ طرح‌ جدید شهرک‌سازی در کرانه‌ باختری

شورای عالی برنامه‌ریزی شهری رژیم صهیونیستی، امروز چهارشنبه ۲۸ طرح جدید شهرک‌سازی در کرانه باختری را مورد بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه فلسطین الیوم، شورای عالی برنامه‌ریزی شهری رژیم صهیونیستی امروز درباره تصویب چندین طرح جدید شهرک سازی در کرانه باختری، تصمیم‌گیری می‌کند.

بنابر اعلام منابع فلسطینی، یکی از این طرح‌های شهرک‌سازی ساخت ۱۷۵ واحد جدید مسکونی برای صهیونیست‌ها در منطقه موسوم به آرییل غربی است، که به طور جدی طرح‌های توسعه شهر سلفیت در کرانه باختری را در معرض خطر قرار می‌دهد.

بنابراین گزارش، شورای عالی برنامه ریزی شهری رژیم صهیونیستی وابسته به کابینه این رژیم، طی دوره جدید کابینه نتانیاهو تاکنون با ایجاد ۱۲ هزار و ۸۵۵ واجد صهیونیست نشین موافقت کرده و در صورت تصویب طرح‌های جدید این آمار به رکورد بی سابقه بیش از ۱۳ هزار واحد مسکونی برای شهرک نشینان در کرانه باختری می رسد.

منابع آگاه تاکید دارند که کابینه نتانیاهو بدون توجه به اعتراضات محافل بین‌المللی بر اساس دستورات «بتسلئیل اسموتریچ» وزیر دارایی این رژیم که به طور جدی وارد پرونده شهرک سازی شده، به تشدید موج شهرک سازی در عمق کرانه باختری ادامه می دهد.

کد خبر 5857753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha