۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۲۱

استاندار لرستان:

«پارسیلون» آماده واگذاری به بخش خصوصی است

«پارسیلون» آماده واگذاری به بخش خصوصی است

خرم‌آباد - استاندار لرستان گفت: کارخانه «پارسیلون» آماده واگذاری به بخش خصوصی است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار امروز پنج‌شنبه در هفدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید واحدهای صنعتی و تولیدی لرستان ضمن تبریک ۲۶ مرداد، سالروز ورود آزادگان به میهن، اظهار داشت: شرکت «پارسیلون» که طی سال‌ها مشکلات حقوقی و مسائل متعددی داشت و طی دو سال گذشته با پیگیری‌های صورت‌گرفته حسابرسی ویژه «پارسیلون» به اتمام رسید و میزان بدهی و دارایی این مجموعه مشخص شد و هم‌اینک آماده واگذاری به بخش خصوصی است.

وی گفت: آگهی برگزاری مزایده شرکت «پارسیلون» پس از طی مراحل قانونی، برای واگذاری به بخش خصوصی برای احیا و توسعه این مجموعه صنعتی در روزنامه‌های سراسری و محلی منتشر شده است.

استاندار لرستان، با دعوت از همه سرمایه‌گذاران علاقه‌مند در سراسر کشور برای شرکت در این مزایده، گفت: شرکت «پارسیلون» یکی از سرمایه‌های اساسی در استان و کشور است.

زیویار به اهمیت نقش اصحاب رسانه در جذب سرمایه‌گذار اشاره کرد و گفت: اطلاع‌رسانی‌های رسانه‌ای برای جذب سرمایه‌گذاران در همه بخش‌ها مؤثر است.

وی هدف کارگروه تسهیل را بررسی مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی، کشاورزی و مجموعه‌های تولیدی و اشتغال استان عنوان کرد و افزود: با همراهی دستگاه‌های ذی‌ربط ۱۰ دستور کار عنوان شده در این جلسه مورد تصویب قرار گرفت.

کد خبر 5863718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha