۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۳۵

امام جمعه محمدیه خبر داد؛

تلاش دشمن برای دور کردن جوانان از مسائل اعتقادی

تلاش دشمن برای دور کردن جوانان از مسائل اعتقادی

قزوین- امام جمعه محمدیه گفت: مساجد پایگاه معنوی، فرهنگی و مذهبی مسلمانان است و دشمنان شبانه روز تلاش می‌کنند تا مردم خصوصاً جوانان را از مسائل دینی و اعتقادی دور کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام بهاالدین آقاحسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر محمدیه با اشاره فرارسیدن روز جهانی مسجد اظهار کرد: مساجد پایگاه معنوی، فرهنگی و مذهبی مسلمانان است و دشمنان شبانه روز تلاش می‌کنند تا مردم خصوصاً جوانان را از مسائل دینی و اعتقادی دور کنند.

وی با اشاره به حمله تروریستی داعش به حرم مطهر شاهچراغ افزود: اقدام تروریستی ناشی از ناتوانی دشمن و ضعف او است و از نیروهای امنیتی و نظام تقاضا داریم با عاملان اصلی این حادثه به صورت قاطع برخورد کنند.

امام جمعه محمدیه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری به فرماندهان سپاه بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهترین، شجاع‌ترین، وفادارترین و با صلابت ترین وبزرگترین سازمان کارامد، مستقل، انقلابی و ضد تروریسم دنیاست.

وی در پایان یادآور شد: بسیجیان و سپاهیان همیشه و در همه سنگرها بصورت جهادی افتخار افریدند و همیشه گوش به فرمان ولایت از کیان مملکت دفاع کرده‌اند.

کد خبر 5864422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha