۷ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۵۰

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل:

آیین بزرگداشت شهدای هشتم شهریور در اردبیل برگزار می‌شود

آیین بزرگداشت شهدای هشتم شهریور در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: فردا همزمان با هشتم شهریور، آیین بزرگداشت شهدای این روز و فصل تابستان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن باقری عصر سه‌شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری آئین بزرگداشت شهدای هشتم شهریور در اردبیل، اظهار کرد: این مراسم از ساعت ۱۰ صبح و در مسجد هاشمیه سلمان‌آباد اردبیل برگزار می‌شود تا در کنار تجلیل از شهدای دولت، شهدای فصل تابستان اردبیل نیز مورد تکریم و تجلیل قرار گیرند.

وی تصریح کرد: هشتم شهریور یادآور تلخ‌ترین خاطرات دوران اوایل انقلاب است که در این روز منافقان کوردل خدمتگزاران صدیق این نظام و ملت را جاودانه کرده و نعمت خدمتگزاری آنها را از دست این ملت گرفتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در چنین روزی منافقان کوردل ۲ اسوه خدمت و دیانت شهیدان رجایی و باهنر را با همراه تعدادی از اعضای دولت به شهادت رسانده و ملت ایران را در ماتم از دست دادن عناصر خدوم و تلاشگر غرق عزا کردند.

حجت‌الاسلام باقری افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با هدف ارج نهادن به خدمات صادقانه شهیدان رجایی و باهنر و تجلیل و تکریم از شهدا، مراسم بزرگداشتی را فردا در مسجد هاشمیه سلمان‌آباد اردبیل برگزار می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: از عموم مردم شهیدپرور اردبیل به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، اصناف، بازاریان، روحانیون، نیروهای مسلح و کارکنان ادارات و سازمان‌ها دعوت شده تا در این مراسم معنوی شرکت کنند.

حجت‌الاسلام باقری اضافه کرد: انقلاب اسلامی در این چهار دهه با فراز و نشیب‌هایی روبه‌رو بوده که با گذر از همه این سختی‌ها و دشواری‌ها امروز کشور ما در اوج اقتدار، عظمت و امنیت است و ما باید قدر این نعمت‌های ارزشمند را بدانیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: علاوه بر اردبیل، در سایر شهرهای استان نیز آئین‌های بزرگداشت شهدای دولت برگزار می‌شود تا ما بتوانیم بر تداوم راه عزتمند آنها تأکیدی مجدد داشته باشیم.

کد خبر 5874333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha