۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۴۸

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

نقش پررنگ بقاع متبرکه در خدمت رسانی به زائران اربعین

نقش پررنگ بقاع متبرکه در خدمت رسانی به زائران اربعین

مسئول موکب اربعین امامزاده خواجه ابوالرضا (ع) مطهرآباد زرند با اشاره به نقش پررنگ بقاع متبرکه در خدمت رسانی به زائران اربعین گفت: مردم به بقاع متبرکه اعتماد و یقین دارند.

احمد قائم پناه تاج آبادی، مسئول موکب اربعین امامزاده خواجه ابوالرضا (ع) مطهرآباد زرند کرمان در گفتگو با مهر، درباره برپایی این موکب در کربلا گفت: با توجه به اینکه امسال برای اولین بار توفیق موکب داری در ایام اربعین نصیب ما شد، بیشتر اقدامات موکب به بحث اسکان و پذیرایی اختصاص دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به ظرفیت موکب امکان اسکان ۶۰۰ نفر در هر شبانه روز فراهم شده و علاوه بر توزیع چای و شربت بین زائران در هر وعده با سه هزار پرس غذای محلی از زائران سیدالشهدا پذیرایی می‌کنیم.

قائم پناه با اشاره به گرمای شدید هوا که کار خدمت رسانی به زائران را سخت می‌کند، عنوان کرد: اگر عنایت امام حسین (ع) نباشد با این خیل عظیم جمعیت پذیرایی از زائران شاید غیر ممکن باشد، اما خوشبختانه در سایه لطف و عنایت الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با هم افزایی که بین نهادهای مردمی و دولتی صورت گرفته، کار خدمت رسانی به زائران به خوبی پیش می‌رود.

وی با اشاره به نقش پررنگ بقاع متبرکه در خدمت رسانی به زائران اربعین تصریح کرد: بیشترین حمایت صورت گرفته در ایام اربعین از سوی مردم بوده است. مردم به بقاع متبرکه اعتماد و یقین دارند و معنویت خود را با این بقاع گره زده و در نهایت این حرکت را رقم زدند.

کد خبر 5878669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha