امروز یکشنبه رخ داد؛

شهادت ۲ فلسطینی در کرانه باختری در جریان یورش صهیونیست‌ها+فیلم

شهادت ۲ فلسطینی در کرانه باختری در جریان یورش صهیونیست‌ها+فیلم

نظامیان صهیونیست با شمار زیاد، امروز صبح به اردوگاهی در شمال کرانه باختری حمله ور شده و ضمن نابودی زیرساخت‌های این اردوگاه، دو جوان فلسطینی را هم به شهادت رساندند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، نظامیان صهیونیست امروز یورش گسترده به اردوگاه نور شمس داشته و با بولدوزر به جان زیرساختهای این اردوگاه افتادند و تک تیراندازان صهیونیست بر بالای بام منازل مستقر شدند. بولدوزرهای رژیم صهیونیستی خیابان اصلی اردوگاه را کندند و ویرانی زیادی به بار آوردند.

بر اثر حمله امروز یکشنبه ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۳ به اردوگاه نور شمس در شرق طولکرم در شمال کرانه باختری، دو فلسطینی شهید شدند.

شهادت ۲ فلسطینی در کرانه باختری در جریان یورش صهیونیست‌ها+فیلم

منابع بیمارستانی اعلام کردند که اسید فرحان ابوعلی جبعاوی ۲۱ ساله در جریان یورش نظامیان صهیونیست به این اردوگاه شهید شده است. وی از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفت و به بیمارستان طولکرم منتقل شد که به علت شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

شهادت ۲ فلسطینی در کرانه باختری در جریان یورش صهیونیست‌ها+فیلم

همچنین عبدالرحیمن سلیمان ابودعش ۳۲ ساله در جریان حمله صهیونیست‌ها به شهادت رسید. او نیز از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد اما به علت جراحت شدید به شهادت رسید.

از سوی دیگر گردان‌ طولکرم اعلام کرد: رزمندگان ما به همراه دیگر گروههای مقاومت با نظامیان صهیونیست در چندین محور در اردوگاه نور شمس درگیر شدند. این در جریان یورش نظامیان صهیونیست به این اردوگاه و محاصره آن رخ داد.

گردان طولکرم وابسته به سرایا القدس بیان کرد: ما مین ها و مواد منفجره ای که از قبل کار گذاشته بودیم را در مسیر نظامیان صهیونیست منفجر کردیم.

همزمان منابع فلسطینی گزارش دادد که مبارزان فلسطینی با بمب‌های دست ساز به نظامیان صهیونیست حمله ور شدند. بر اثر مقاومت جانانه مبارزان فلسطینی، یک بولدوزر رژیم صهیونیستی در اردوگاه نور شمس از کار افتاد.

این درحالی است که پیش از این منابع فلسطینی با اشاره به زخمی شدن یک فلسطینی در جریان یورش نظامیان صهیونیست به ممانعت نظامیان صهیونیست از ورود آمبولانس برای انتقال مجروحان فلسطینی خبر دادند.

منابع فلسطینی به درگیری با نظامیان صهیونیست در شهرک بیت سیرا در غرب رام الله هم اشاره کردند. نظامیان صهیونیست به دانشگاه پرزیت در شمال رام الله هم حمله کردند.

کد خبر 5892915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha