۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۷

بازی های آسیایی ۲۰۲۲- هانگژو

سلیمی: بار طلای کاروان روی دوش کشتی، وزنه‌برداری و کاراته است

سلیمی: بار طلای کاروان روی دوش کشتی، وزنه‌برداری و کاراته است

نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: متأسفانه مدال طلای کاروان ورزش ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو کم بوده و بار مدالی روی دوش کشتی، وزنه برداری و کاراته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهداد سلیمی نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره گفت: امروز ریحانه کریمی ساعت ۷ به وقت چین قرار است با حریفان خود مسابقه خواهد داد. وزنه برداران ما از امروز کار خودشان را شروع می‌کنند.

وی ادامه داد: فردا مسابقه‌ای نداریم و روز چهارشنبه رقابت مردان شروع می‌شود. بچه‌ها آماده هستند و آقایان اردوی خوبی بعد از مسابقات جهانی در کشور چین داشتند. زنان هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند. امیدواریم بچه‌ها با دعای خیر مردم بتوانند نتیجه خوبی کسب کنند.

سلیمی در واکنش به اینکه کاروان به طلاهای وزنه برداری، کشتی و کاراته نیاز دارد گفت: متأسفانه کمی شرایط سخت شده و تا الان آن گونه که انتظار می‌رفت مدال طلایی کسب نشده است. ورزشکاران ما در تمام رشته‌ها تلاش خودشان را کردند ولی متأسفانه مدال طلای ما کم بوده و بار روانی و بار مدالی کاروان روی دوش کشتی، وزنه برداری و کاراته است. امیدواریم این اتفاق باعث نشود که فشار بیش از حدی به بچه‌ها وارد شود و بچه‌ها بتوانند کار خودشان را انجام دهند و ان‌شاالله دست پر برگردند.

کد خبر 5900842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha