۱۱ مهر ۱۴۰۲، ۲:۱۶

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان مطرح کرد؛

پای ثابت صهیونیسم در قرآن سوزی‌ها

پای ثابت صهیونیسم در قرآن سوزی‌ها

رضوانشهر - مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تلاش‌های دشمن و صهیونیسم جهانی علیه قرآن گفت: سبک شماری قرآن جامعه را نابود می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سعید مهدوی عصر دوشنبه در محفل انس با قرآن کریم پره سر رضوانشهر، اظهار کرد: پیامبر (ص) در مهربانی، نوع دوستی و مهرورزی نمونه و اسوه بودند.

وی با تاکید بر لزوم تقویت وحدت در جامعه، افزود: وحدت رمز توسعه، پیشرفت و تعالی جامعه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه پراکندگی‌ها و انشقاق در جامعه با مهجوریت قرآن اتفاق می‌افتد، گفت: قرآن ریسمان محکم و مؤثر جامعه اسلامی برای رسیدن به وحدت است.

مهدوی با بیان اینکه ایجاد اتحاد رویه در جامعه منجر به وحدت حقیقی می‌شود، اضافه کرد: تمسک حد الهی و قرآن کریم مسیر را برای اتحاد حقیقی و وحدت الهی هموار می‌کند.

وی با بیان اینکه رسول خدا قرآن ناطق است، افزود: کتاب الهی قرآن صامت است و قرآن ناطق و صامت دو ریسمان محکم برای رسیدن به باری تعالی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به آسیب‌های سبک شماری به قرآن بیان کرد: عدم توجه، تأمل و عمل به قرآن جامعه را به انحطاط و نابودی می‌کشاند

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه دشمن برای مهجوریت قرآن برنامه ریزی کرده است، گفت: دشمن می‌خواهد قرآن در زندگی اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و سبک زندگی افراد هیچ نقشی نداشته باشد.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمن و صهیونیسم جهانی علیه قرآن افزود: هر جا صحبت از مهجوریت قرآن، قرآن سوزی و تعدی و هتک حرمت به کتاب آسمانی می‌شود پای صهیونیسم در میان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه ایجاد تمدن نوین اسلامی از مسیر قرآن می‌گذرد، گفت: توجه به قرآن و عمل به آن جامعه را به سمت تمدن سازی هدایت می‌کند.

پای ثابت صهیونیسم در قرآن سوزی‌ها

کد خبر 5901584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha