۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۰

در گفت‌وگو با مهر عنوان شد؛

عملیات طوفان الاقصی سست بودن اسرائیل را ثابت کرد

عملیات طوفان الاقصی سست بودن اسرائیل را ثابت کرد

سنندج- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: عملیات طوفان‌الاقصی ثابت کرد که اسرائیل از خانه عنکبوت سست‌تر است و طبق وعده صادق رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی این رژیم نابود می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سادات در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: این پیروزی بزرگ جبهه مقاومت نتیجه سال‌ها مقاومت و همبستگی مسلمانان در دفاع از قدس شریف و مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی بود و بدون شک خون پاک شهدای مقاومت به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی ضامن پیروزی نهایی در این نبرد همه جانبه خواهد بود.

وی افزود: امروز جهان شاهد صف آرایی تمام کفر در برابر تمام اسلام است و استبداد جهانی به پشتوانه سلاح‌های کشتار جمعی و اهرم‌های فشار سعی در ادامه چپاول، اشغال و ویرانگری دارد که بحمدالله با مقاومت مردم منطقه و پیشرفت‌های نظامی جبهه مقاومت موازنه قدرت به نفع مسلمانان تغییر کرده و به زودی قدس شریف از چنگال اشغالگران آزاد خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: عملیات طوفان الاقصی در عمل ثابت کرد که اسرائیل از خانه عنکبوت هم سست‌تر است و طبق وعده صادق رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی این رژیم نابود خواهد شد و به زودی باید این منطقه را برای همیشه ترک کرده و نام منحوس آن از صفحات تاریخ پاک گردد.

سادات در پایان ضمن تبریک این پیروزی بزرگ به محضر مقام معظم رهبری و عموم ملت‌های مسلمان و آزادی خواهان جهان گفت: این عملیات غرورآفرین تنها یک تلنگر به کشورهای سلطه گر بود و بدون شک پیروزی‌های بزرگ بعدی در راه بوده و تمام دنیا به زودی شاهد خواهند بود که چگونه ضربه نهایی بر پیکر نیمه جان اسرائیل غاصب فرود خواهد آمد و ریشه‌های ظلم این رژیم و حامیان آن برای همیشه خشکیده خواهد شد.

کد خبر 5907009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha