۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۲

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

یک هزار مدرسه استان سمنان واجد شرایط انجمن اولیا مربیان است

یک هزار مدرسه استان سمنان واجد شرایط انجمن اولیا مربیان است

سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه مدارس بالای ۱۰ دانش آموز می‌تواند انجمن اولیا مربیان داشته باشد، گفت: یک هزار مدرسه استان واجد شرایط اولیا مربیان است.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال وزیری صبح شنبه در مراسم همایش انجمن اولیا و مربیان استان سمنان به میزبانی آموزش و پرورش استان، ضمن بیان اینکه مدارس بالا ۱۰ دانش آموز می‌توانند انجمن اولیا مربیان داشته باشند، ابراز کرد: یک هزار مدرسه استان این شرایط را دارد.

وی درباره برگزاری روند انتخاب اولیا و مربیان در مدارس استان سمنان افزود: هفت هزار نفر از طریق انتخابات انجمن اولیا و مربیان در مهرماه ۱۴۰۲ عضو انجمن اولیا و مربیان مدارس می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه امروز به صورت نمادین پیوند اولیا و مربیان است، سه ضلع مدرسه، مسجد و منزل را با هم می‌بینیم، افزود: امروز خاص مدرسه نیست و باید اولیا اهتمام خاص به این روز داشته باشند.

وزیری همچنین گفت: طوفان الاقصی در واقع یک امداد الهی بود برای فلسطینی‌ها و ما در روز ۱۳ آبان که روز استکبارستیزی است تمام دانش آموزان، اولیا و معلمان به میدان بیایند و نابودی اسرائیل را فریاد بزنند. دانش آموزان جهانی و بین المللی بیندیشید و رسالت منطقه‌ای خودتان را درک کنید.

به گزارش مهر، ۲۴ الی ۳۰ مهرماه هفته بزرگداشت اولیا و مربیان با عنوان تربیت حکیمانه و حکمرانی خانواده نامگذاری شده است.

کد خبر 5917398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha