۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۳۳

گرینفیلد: همه کشورها به قطعنامه محکومیت حماس رأی دهند!

گرینفیلد: همه کشورها به قطعنامه محکومیت حماس رأی دهند!

نماینده آمریکا در سازمان ملل امروز بی‌اشاره به تداوم جنایت‌های بی‌شمار اشغالگران قدس علیه مردم بی‌دفاع غزه ادعا کرد: همه کشورها باید به قطعنامه محکومیت حماس رأی دهند!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «لیندا توماس گرینفیلد» نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد امروز جمعه در سخنانی با طرح ادعایی مضحک مدعی شد: حماس به حاکمیت قانون احترام نمی‌گذارد!

نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد بی اشاره به تداوم ارتکاب جنایت‌های بی شمار اشغالگران قدس علیه مردم بی دفاع غزه در این خصوص ادامه داد: از (رژیم) اسرائیل، مصر و همه شرکائمان می‌خواهیم تا بحران انسانی در غزه را کاهش دهند. رئیس جمهور «بایدن» به تماس‌های خود برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه ادامه می‌دهد!

این مقام آمریکایی گفت: اکنون زمانی پر از خطر برای اسرائیل، فلسطینی‌ها، منطقه و جهان است. همه کشورهای عضو (سازمان ملل) باید به قطعنامه محکومیت حماس رأی دهند. حماس اسرائیل را به وحشت انداخت. یک وضعیت اضطراری بشردوستانه در غزه وجود دارد و ما هر کاری که بتوانیم برای نجات جان مردم انجام می‌دهیم!

حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه همچنان از میان غیرنظامیان فلسطینی به ویژه کودکان قربانی می‌گیرد. این در حالیست که ارتش رژیم صهیونیستی خودروهای امدادرسان و مساجد را نیز بمباران می‌کند.

عزت الرشق از رهبران حماس در این ارتباط اعلام کرد: آنچه اشغالگران و سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درباره بیمارستان الشفاء اعلام کردند بی اساس است و این هم به دروغ‌های آنها افزوده می‌شود. دروغ‌هایی که مطرح می‌کند مقدمه‌ای برای ارتکاب جنایت جدید علیه مردم ما است که بزرگ‌ترین جنایت پس از بیمارستان الاهلی و المعمدانی خواهد بود زیرا بیش از ۴۰ هزار نفر به بیمارستان الشفاء پناه برده اند تا از بمباران شدید در امان باشند.

این درحالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی تصاویر مراکزی که هدف قرار خواهند گرفت را منتشر کردند که بیمارستان الشفاء هم در میان آنهاست.

کد خبر 5923186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسین IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
      2 0
      این ذات سیاه پوستان و هندوستان ،این نژاد بشر همیشه غلام حلقه به گوش استعمار بون و خواهند بود ژنتیک اینها مشکل داره این کاکاسیاه اگر رئیس جمهور یا سخنگو و و باشن بازم ژن شون کثیفه
      • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
        0 0
        با سلام به رنگ پوست ربط ندارد ذات قدرت این است به خلق خداوند توهین نکنید. با شیطان نشستند و از او سبقت گرفتند
    • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
      3 0
      انسان مفلوک تا چه اندازه می تواند سقوط کند.الآن شیطان لعین در اسرائیل و آمریکا افرادی را یافته که از او هم پست تر و شنیع تر عمل می کنند.الآن شیطان رجیم به خود امیدوار شده است!
    • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
      3 0
      حرامزاده واقعی !
    • پرویز DE ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
      0 0
      چقدر پول گرفتی که چنین نظری به نفع اسرائیل بدهی . مگر حماس کیست ؟ حماس همان فلسطین است و نه افراد خارجی
    • محکومیت تمامی طرفین بدلیل کشتار بی گناهان IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
      0 0
      درسته حملات هوایی اسرائیل علیه ساکنان غزه را تحمل نمی کنیم و نفرت انگیز می خواهیم اما حمله حماس را هم محکوم می کنیم زیرا این حمله منجر به کشتن بی گناهان و شروع جنگ شد . در این جنگ ما با ۳ جبهه مشکل داریم : تشکیلات خودگردان فلسطین ، حماس ، جهاد اسلامی و حزب الله و دولت افراط گرا و فاشیست نتانیاهو