۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۳۱

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

نیازمندی‌های حوزه بهداشت و درمان آبدانان برطرف می شود

نیازمندی‌های حوزه بهداشت و درمان آبدانان برطرف می شود

ایلام-سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: نیازمندی‌های حوزه بهداشت و درمان آبدانان برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت حیدری زاد ظهر یکشنبه در بازدید از مراکز درمانی آبدانان با اشاره به اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دورترین نقاط استان خانه‌های بهداشت نهادینه شده است، تصریح کرد: باید سرمایه‌گذاری زیادی در حوزه پیشگیری و خود مراقبتی داشته باشیم و با فرهنگ‌سازی در این زمینه، هزینه‌های درمان را کاهش دهیم که آموزش بهداشت در مدارس برای پیشگیری از بیماری‌ها در بین نوجوانان و استفاده درست می‌تواند در این مهم به ما کمک رساند.

وی با حضور در جمع مسؤلین شهرستان آبدانان، اظهار داشت: در این شهرستان علاوه بر نیروی انسانی و ایجاد زیرساخت از جمله خانه‌های بهداشت، بیمارستان رسول اکرم (ص) نیز ایجاد شده است و امیدواریم با همکاری و همدلی مسئولین استان چالش‌ها، مسائل و نیازمندی‌های حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان را مرتفع سازیم.

وی افزود: حسب فرمایشات مقام معظم رهبری، اخلاق حرفه‌ای و وجدان کاری برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد و هدف نهایی نظام سلامت این است که پزشکان خوبی را تربیت کنیم و از آن‌ها برای حفظ سلامت مردم استفاده کنیم تا رضایتمندی مردم حاصل آید.

در بخش دیگری از این سفر هدایت حیدری‌زاده در مراسم افتتاح هنرستان بهیاری شهرستان آبدانان شرکت کرد و اظهار داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری باید امیدآفرینی کنیم و موظف هستیم که کار را به نحو احسن انجام دهیم و رضایت مردم ایجاد شود و اگر می‌خواهیم پیشرفتی در حوزه سلامت وجود داشته باشد باید زیرساخت، بهبود یابد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام، افزود: حوزه سلامت با پشتیبانی آموزش و پرورش در مدارس به دنبال آموزش پیشگیری و خود مراقبتی در بین اعضای خانواده است و افتتاح هنرستان بهیاری کمک وافری به ما در این زمینه خواهد کرد.

کد خبر 5924649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha