۹ آبان ۱۴۰۲، ۸:۱۳

شاید با نفرات جدید؛

وقفه چهار ماهه در برگزاری نشست شورای معاونان وزارت ورزش

وقفه چهار ماهه در برگزاری نشست شورای معاونان وزارت ورزش

نشست های شورای معاونان وزارت که جزو سلسله نشست های همیشگی در وزارت ورزش محسوب می شود، چندماهی است برگزار نشده و حتی وزیر جدید هم اقدامی برای آن نداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، وزارت ورزش در دوره هر یک از متصدیان خود برگزارکننده نشست هایی با حضور وزیر ‌و معاونانش همراه با مدیران کل این وزارتخانه است.

«شورای معاونان» عنوان این نشست های همیشگی است که به صورت متوالی و بعضا هفتگی برگزار می شود تا ضمن ارائه گزارش معاونت های مختلف، برنامه ها و رویکردهای ورزش بر اساس اهداف و سیاست های تبیین شده مورد بررسی قرار بگیرند.

این در حالی است که طی چندماه گذشته هیچ نشست مشترکی میان وزیر ورزش و معاونانش برگزار نشده است. حتی کیومرث هاشمی بعد از حضور در وزارت ورزش و کسب رای اعتماد از نمایندگان مجلس هم اقدامی برای برگزاری این نشست مشترک با معاونانش نداشته و همین مسئله احتمالات نسبت به تغییرات در چارت وزارت ورزش و دست به مهره شدن وزیر در میان معاونانش را بیشتر کرده است؛ تغییراتی که روز گذشته با انتصاب مشاور و مدیرکل حوزه وزارتی آغاز شد.

پنجاه و ششمین و آخرین نشست شورای معاونان وزارت ورزش ۴ تیرماه در زمان حمید سجادی برگزار شد. بعد از آن و تا دوم مرداد که سجادی از سمت خود کناره گیری کرد، شورای معاونان دیگر تشکیل جلسه نداد.

کیومرث هاشمی هم که ۱۰ مرداد سرپرست وزارت ورزش شد و ۲۷ شهریور رای اعتماد نمایندگان مجلس برای تصدی این وزارتخانه را گرفت، تاکنون یکبار هم اقدام به تشکیل نشست شورای معاونان نکرده است.

این در حالی است در پیش بودن بازی های آسیایی و پاراآسیایی در آغاز سرپرستی کیومرث هاشمی، می طلبید وی نشستی با معاونانش داشته باشد تا در جریان جزئیات کار و اقدامات مشترک انجام شده با کمیته ملی المپیک قرار بگیرد همان طور که وی سرکشی های متوالی و زیادی را از اردوی تیم های اعزامی به هانگژو داشت تا از وضعیت آنها پیش از حضور در بازی های آسیایی مطلع شود. البته شاید ستاد عالی و برگزاری نشست های آن، با توجه به ذیق وقت باعث نادیده گرفتن نشست با معاونان شد اگرچه بعد از بازی های آسیایی هم اقدامی برای تشکیل شورای معاونان نشده است.

در مجموع و با توجه به شرایط، به نظر می رسد نشست شورای معاونان زمانی از سر گرفته شود که وزیر ورزش تغییراتش را کلیدی تر و گسترده تر کرده و گزینه های مطلوب خود را به عنوان معاون در کنارش داشته باشد.

کد خبر 5925890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha