۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۱۶

نماینده مردم پلدختر در مجلس مطرح کرد؛

ظرفیت بالای پلدختر در حوزه پرورش ماهیان

ظرفیت بالای پلدختر در حوزه پرورش ماهیان

خرم‌آباد - نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان پلدختر باتوجه‌به وجود منابع آبی، ظرفیت مطلوبی در حوزه پرورش ماهی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمیدرضا کاظمی امروز چهارشنبه در آئین کلنگ‌زنی طرح توسعه مجتمع‌های پرورش ماهیان خاویاری «رنگین‌بان» پلدختر، اظهار داشت: انتظار داریم طرح مجتمع‌های پرورش ماهیان خاویاری «رنگین‌بان» پلدختر به‌عنوان یک الگو در استان و کشور مطرح شود و بیلان و عملکردی برای سازمان شیلات کشور باشد.

وی اظهار کرد: این منطقه ویژه و محل طلاقی دو رودخانه اصلی لرستان یعنی «کشکان» و «سیمره» است و آب ثابت و پایداری دارد که از این نعمت خدادادی به‌خوبی استفاده نمی‌شود.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: برنامه‌ای که سازمان شیلات برای این منطقه در نظر دارد می‌تواند به تولید کشور و ایجاد اشتغال در منطقه کمک کند، منطقه بسیار مستعدی است و یقیناً اجرای این ۳۰ هکتار مشوقی می‌شود که مردم و سرمایه‌گذاران هم حضور پیدا کنند و ظرفیت تولید ماهیان خاویاری به‌حداعلا برسد و بحث اشتغال جوانان دیگر دغدغه خانواده‌ها نباشد.

کاظمی، ادامه داد: مردم یک نگرانی دارند که کلنگی زده می‌شود با آن سرعتی که برنامه‌ریزی می‌شود کار انجام نمی‌شود که باروحیه و دولت انقلابی انتظار داریم این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به ثمر برسد.

کد خبر 5927558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha