۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۵۸

فرمانده انتظامی مهدیشهر:

شناسایی قاتلان حیات وحش در مهدیشهر/ ۵ نفر دستگیر شدند

شناسایی قاتلان حیات وحش در مهدیشهر/ ۵ نفر دستگیر شدند

مهدیشهر- فرمانده انتظامی مهدیشهر از شناسایی قاتلان حیات وحش در مهدیشهر خبر داد و گفت: در این راستا پنج نفر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی شهاب الدین غروب دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی مهدیشهر ضمن بیان اینکه در پی اشراف اطلاعاتی پلیس افراد فعال در حوزه نگهداری سلاح گرم غیرمجاز و شکار مورد شناسایی قرار گرفتند، ابراز داشت: با هماهنگی قضائی از مخفیگاه این افراد بازرسی لازم به عمل آمد.

وی افزود: دو قبضه سلاح یک قبضه اسلحه شکاری برنو، یک قبضه سلاح شکاری تک لول، تعداد ۱۳۸ عدد فشنگ گلوله زنی، ۱۲۵ عدد فشنگ ساچمه زنی، دو عدد فشنگ چهار پاره و یک عدد فنگ اسلحه شاه کشی از این افراد کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی مهدیشهر ضمن بیان اینکه یک عدد لاشه شکار نیز از متهمان شناسایی شد، ابراز داشت: هر گونه آسیب به حیات وحش لطمه‌های جبران ناپذیر به طبیعت وارد می‌کند لذا پلیس با این قاتلان حیات وحش به طور جد برخورد می‌کند.

شهاب الدین از دستگیری پنج نفر در این راستا خبر داد و در ادامه تصریح کرد: این افراد برای ادامه سیر قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

وی افزود: از شهروندان درخواست داریم نسبت به طبیعت حساس باشند و از دخالت مستقیم پرهیز و پلیس را در جریان قرار دهند تا موضوع مورد رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر 5932226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha