۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۳۹

سرپرست فرمانداری فومن:

بسیاری از پیشرفت‌های کشور مرهون تفکر بسیجی است

بسیاری از پیشرفت‌های کشور مرهون تفکر بسیجی است

فومن- سرپرست فرمانداری فومن با بیان اینکه بسیاری از پیشرفت‌های کشور مرهون تفکر بسیجی است، گفت: بسیج به عنوان یک عنصر جهادی و انقلابی، پرچم دار شکوفایی جوانان در حوزه های مختلف است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرامرز مرجانی صبح پنجشنبه در مجمع عالی بسیج شهرستان اظهار کرد: تشکیل شورای عالی بسیج گامی در راستای هم اندیشی، همدلی و خلق تصمیمات پر منفعت در مسیر حل مشکلات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، عقیدتی و سیاسی در جامعه به شمار می‌رود.

سرپرست فرمانداری فومن با بیان اینکه بسیاری از پیشرفت‌های کشور مرهون تفکر بسیجی است، گفت: بسیج به عنوان یک عنصر جهادی و انقلابی پرچم دار شکوفایی جوانان در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و… است.

وی افزود: ترمیم و حل آسیب‌ها و معضلات اجتماعی و فرهنگی با اولویت بیکاری، فقر، اعتیاد و … از رویکردهای مهم شهرستان است که با حضور بسیجیان با قدرت بیشتری دنبال می‌شود.

مرجانی با تاکید بر اینکه دشمن تغییر سبک زندگی در دستور کار خود قرار داده است، تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های طراحان در مدارس و دانشگاه‌ها در تحقق برنامه‌های عفاف و حجاب و بهبود وضعیت آن و طراحی پوشش مناسب استفاده شود.

سرپرست فرمانداری فومن با اشاره به اینکه طراحی مد می‌تواند فرصتی برای جامعه دینی باشد، ادامه داد: بنابراین برای پوشش مناسب باید این امر مورد توجه ویژه قرار گیرد.

کد خبر 5940409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha