۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۰۸

همزمان با ولادت حضرت زینب(س)؛

فعالان کانون مساجد جشن‌های مختلفی در اردبیل برگزار کردند

فعالان کانون مساجد جشن‌های مختلفی در اردبیل برگزار کردند

اردبیل - مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: فعالان و بچه‌های مسجد همزمان با ولادت حضرت زینب(س) جشن‌های مختلفی در سطح استان اردبیل برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشن‌های مختلف به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) در مساجد استان با مشارکت فعالان کانون‌ها و بچه‌های مسجد برگزار شد.

وی تصریح کرد: سخنرانی در وصف سیره و زندگینامه حضرت زینب (س) و نقش آن حضرت در نهضت عاشورا و مولودی خوانی از جمله برنامه‌ها در جشن میلاد با سعادت حضرت زینب (س) بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی و ایستگاه سلامت در مساجد و پخش شیرینی و شربت از دیگر فعالیت‌ها برای بزرگداشت این روز بود.

آمون اضافه کرد: گروه‌های سرود کانون‌های مساجد نیز در مراسم‌ها و جشن‌های مختلف به مناسبت روز پرستار حاضر شدند و به اجرای سرود با موضوع ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار پرداختند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه اختصاصی عفاف و حجاب به همین مناسبت به همت کانون فرهنگی هنری شهید مطهری شهر اصلاندوز برپا شد، گفت: استقبال عموم مردم از این جشن‌ها نشان از اقبال عمومی به اهل بیت (ع) و توجه به شخصیت و کرامات این بانو عظیم الشان دارد.

کد خبر 5944996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha