۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۱۵

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک:

سومین کاروان دانش آموزی اراک به مناطق عملیاتی اعزام شدند

سومین کاروان دانش آموزی اراک به مناطق عملیاتی اعزام شدند

اراک- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: سومین کاروان راهیان نور شهرستان اراک با ۲۸۸ نفر از دانش آموزان دختر متوسطه دوم عازم مناطق عملیاتی دفاع مقدس شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمد مهجوری پیش از ظهر سه‌شنبه در حاشیه بدرقه کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان اراک، اظهار کرد: در این اردوها افراد علاوه بر بازدید از یادمان‌های پر از نور و برکت مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا و خود مروج این فرهنگ در جامعه می‌شوند.

وی با بیان اینکه در سومین کاروان اردوهای راهیان نور، ۲۸۸ دانش‌آموز دختر شهرستان اراک به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند، گفت: تحریف دفاع مقدس مورد هدف دشمن است چرا که تمایل ندارد جوانان با فرهنگ جهاد و شهادت آشنا شوند و این فرهنگ به نسل آتی جامعه منتقل شود.

سرهنگ پاسدار مهجوری ادامه داد: دشمن توطئه‌های جدیدی با عنوان جنگ ترکیبی راه انداخته و اهرم دشمن در این جنگ ترکیبی دروغ پردازی و شایعه پراکنی با بهره گیری از فضای مجازی و هدف قرار دادن جوانان دهه دوم انقلاب به بعد است و در این جنگ می‌خواهند جلاد را جایگزین شهید کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: یکی از راهکار مقابله با این جنگ ترکیبی دشمن، بیان و بازخوانی وقایع دوران دفاع مقدس است که به طور حتم نسل جدید با حضور در یادمان‌ها بهتر می‌توانند اهداف دشمن را درک و در راستای خنثی سازی آن‌ها وارد میدان عمل شوند.

کد خبر 5946074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha