۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۱

فرمانده سپاه ناحیه اردبیل:

تمدن اسلامی با پیشتازی بسیج تحقق می‌یابد

تمدن اسلامی با پیشتازی بسیج تحقق می‌یابد

اردبیل- فرمانده سپاه ناحیه اردبیل گفت: آرمان انقلاب اسلامی تحقق تمدن اسلامی در تراز بالاتر است که بسیج در شکل گیری آن نقش پیشرو و پیشتاز دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی حبیب زاده پیش از ظهر پنجشنبه در یادواره شهدای بسیج مهندسین که با محوری شهید علی آقایی در سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: بسیج در تحقق مردم سالاری دینی نقش ممتازی داشته و با حضور در عرصه‌های مختلف توانسته است انقلاب اسلامی را از آسیب‌ها و حوادث مصون نگه دارد.

وی اصلی ترین آرمان انقلاب اسلامی را ایجاد تمدن اسلامی در عرصه جهانی و بین المللی دانست و خاطرنشان کرد: در این عرصه ما به پیشرفت‌ها، تولید علم، تحقق عدالت اجتماعی همراه با الگوهای درست و موفق پیشرفت و ترقی نیاز داریم که در این عرصه بسیجیان می‌توانند جلوتر و پیشتاز عمل کنند.

فرمانده سپاه ناحیه اردبیل بیان کرد: بسیج شجره طیبه ای است که نیروهای آن مخلص و بی ادعا در همه عرصه‌ها حضور داشته و توانسته اند در کنار ارتباط با خداوند اخلاص در عمل و پیروی از مکتب حسینی را به نمایش بگذارند.

حبیب زاده نمود این بسیجیان مخلص را شهید حاج قاسم سلیمانی معرفی کرد و گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای والامقام این مرز و بوم با نیت کسب رضای الهی و دفاع از اسلام و میهن در عرصه حاضر شده اند و در سایه همین روحیه و بسیجی بوده است که امروز رژیم صهیونیستی از ایران در واهمه و هراس است.

وی تصریح کرد: به اذعان همه کارشناسان نظامی با قدرت نمایی جمهوری اسلامی ایران و توسعه و ترویج تفکر بسیجی امروز آمریکایی‌ها توان خودنمایی در عین الاسد را ندارند چرا که از نیروهای حشدالشعبی عراق به عنوان بسیجیان دلاور در واهمه و هراس هستند.

فرمانده سپاه ناحیه اردبیل افزود: اگر رژیم صهیونیستی با پشتیبانی آمریکا در منطقه دست از پا خطا کند همین نیروهای بسیجی در گام نخست این رژیم را به منجلاب نابودی و هلاکت سوق می‌دهند.

حبیب زاده با برشمردن ویژگی بسیج به عنوان تفکر برتر انقلاب اسلامی بیان کرد: بسیجیان در اوج گمنامی سعی کردند تا با عقلانیت و معنویت کارها را به پیش برده و در عرصه‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران را به نقطه پیروزی برسانند.

وی یاد و خاطره شهدای والامقام را گرامی داشت و اظهار کرد: باید پیام شهیدان و اندیشه بسیجیان به نسل‌های امروز منتقل شده تا آنها بیشتر با این تفکر و اندیشه آشنا شوند.

فرمانده سپاه ناحیه اردبیل به حادثه غزه و طوفان الاقصی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در این نزدیک به دو ماه رژیم صهیونیستی از قدرت نمایی جبهه مقاومت در واهمه و هراس بوده و نوعی تقابل جبهه حق و باطل را در منطقه شاهدیم.

حبیب زاده افزود: همین حادثه سبب شد تا سران منطقه به ماهیت جنایتکارانه رژیم صهیونیستی پی برده و دست از سازش و همراهی با این رژیم بردارند.

وی با بیان اینکه در قرآن کریم ۱۳ جرم برای قوم یهود برشمرده شده است، گفت: آتش بسی که رژیم جعلی صهیونیست در منطقه به صورت کوتاه مدت برقرار کرده نشان از افول و شکست واقعی اسرائیل و سردمدار بزرگ آنها آمریکای جنایتکار است.

فرمانده سپاه ناحیه اردبیل اظهار کرد: ملت‌های منطقه با قدرت نمایی بی نظیر جامی مردم مظلوم فلسطین بوده و سعی دارند در این جبهه دفاع از مظلوم همواره نمایشی باعظمت را نشان دهند.

کد خبر 5947964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha