۳ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۳۴

انتقاد نشریه ایرلندی در صرف مالیات شهروندان در اراضی اشغالی

انتقاد نشریه ایرلندی در صرف مالیات شهروندان در اراضی اشغالی

نشریه ایرلندی ژورنال با انتقاد از دولت ایرلند در تخصیص ۴.۲ میلیون یورو از جیب مالیات دهندگان ایرلندی در توسعه شهرک سازی‌های غیر قانونی در فلسطین اشغالی خواستار توقف این قانون شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه ایرلندی ژورنال در گزارشی روز پنجشنبه فاش کرد که دولت ایرلند ۴.۲ میلیون یورو از درآمدهای مالیاتی خود از جیب مالیات دهندگان ایرلندی را در شرکت‌های پیمانکار در توسعه و ساخت و ساز شهرک‌های غیرقانونی در فلسطین اشغالی سرمایه گذاری کرده است.

این گزارش با اشاره به رایزنی‌های وزیر دارایی دولت ایرلند در ارایه طرح پیشنهادی خود به مقامات دولتی در توقف تخصیص درآمدهای مالیاتی شهروندان ایرلندی در توسعه شهرک سازی‌های غیرقانونی در اراضی اشغالی نوشت: حزب ملی‌گرای «شین فن» امروز (جمعه) در پارلمان ایرلند طرح توقف قانون مصوب ۲۰۲۳ در سرمایه گذاری از محل درآمدهای مالیاتی شهروندان ایرلندی در اراضی اشغالی اختصاص دارد را بررسی می‌کند.

بر پایه این گزارش، پیش‌نویس طرح جدید خواستار واگذاری سهام دولتی و توقف صندوق سرمایه‌گذاری دولت در ساخت و ساز در اراضی اشغالی شده است.

نشریه ایرلندی ژورنال در گزارش خود با ابراز شگفتی از بی‌توجهی دولت در چرایی تخصیص درآمدهای مالیاتی شهروندان ایرلندی در سرمایه گذاری در فلسطین اشغالی نسبت به این طرح واکنش نشان داد و خواستار بررسی این موضوع شد.

کد خبر 5948908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
      0 0
      سلام نظزی تدارم958