۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۰

مدیر کانون‌های خدمت رضوی در استان کرمان:

قدم‌های خوبی در راستای گسترش فرهنگ رضوی برداشته شده است

قدم‌های خوبی در راستای گسترش فرهنگ رضوی برداشته شده است

کرمان- مدیر کانون‌های خدمت رضوی در استان کرمان گفت: کانون‌های خدمت رضوی قدم‌های خوبی در راستای گسترش سیره و فرهنگ رضوی برداشته اند.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از روابط عمومی کانون‌های خدمت رضوی، سعید کاظمی پور در دومین نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه، از تمامی رسانه‌های استان خواست در کنار کانون‌های خدمت رضوی باشند و این مجموعه را در راستای افزایش سیره و فرهنگ رضوی یاری کنند.

کاظمی پور، در این نشست با بیان اینکه کانون‌های خدمت رضوی قدم‌های خوبی در راستای گسترش سیره و فرهنگ رضوی برداشته اند؛ گفت: اگر چه در این مسیر شاهد موفقیت کانون‌های استان، در راستای کمک به محرومین هستیم اما همچنان تمام تلاش خود را جهت هرچه بهتر شدن خواهیم کرد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی در استان کرمان با تاکید بر نقش کلیدی رسانه‌ها در افزایش آگاهی بخشی و انعکاس اخبار و فعالیت‌های امام رضایی در استان گفت: خادمیاران رضوی بدون هیچ چشم داشتی و فقط برای رضای خدا و امام رضا (ع) فعالیت‌های زیادی در همه حوزه‌ها از جمله کمک به محرومین، افزایش اشتغال در استان، توسعه و ترویج سبک و سیره شهدا، فرهنگ کتابخوانی و… انجام می‌دهند.

وی با تاکید بر هم افزایی بین کانون‌های خدمت رضوی تصریح کرد: کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان نقش مهمی در توسعه سیره ائمه اطهار خصوصاً امام رضا (ع) دارند و در همین راستا کانون اشتغال سند زیست بوم اشتغال را ارائه کرده است که تمام مبانی این سند برگرفته از آیات و روایات اهل بیت است.

کاظمی پور افزود: از تمامی رسانه‌های استان می‌خواهیم در کنار کانون‌های خدمت رضوی باشند و این مجموعه را در راستای افزایش سیره و فرهنگ رضوی یاری کنند.

وی در پایان از برگزاری نشست مشترک مسؤولین کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان و رسانه‌ها در آینده‌ای نزدیک خبر داد و از رسانه‌ها خواست پیشنهادات و انتقادات خود در رابطه با مسائل مرتبط با کانون‌های مختلف را ارائه نمایند و اطمینان خاطر داشته باشند همه مواردی که منعکس می‌کنند بررسی و پیگیری می‌شوند.

کد خبر 5959524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha