۵ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۱۴

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) در بردسکن:

حضور حداکثری مردم در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

حضور حداکثری مردم در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

بردسکن- جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اکبر افراسیابی ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری بردسکن که با حضور فرماندار و اعضای شورای اداری و تأمین این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بصیرت مردم ایران در صحنه‌های مختلف انقلاب توانسته است، دشمن و توطئه‌های آنها را خنثی و امروز باید بیش از هر زمانی منویات رهبری را سرلوحه کاری خود دهیم.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در بردسکن افزود: در هفته بصیرت امسال برنامه‌های مختلفی در استان و نواحی سپاه برنامه ریزی شده است که در طول این هفته اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران تاکنون نقش آفرینی داشته اند افزود: امروز سربلندی ایران عزیز در دنیا بخاطر بصیرت ملت ایران و بصیر بودن این ملت است که دنیا را متحیر خود کرده است.

افراسیابی شهدا را چراغ راهنمای همه ذکر کرد و گفت: مردم غزه و رزمندگان یمن، سوریه، عراق و دیگر کشورهای اسلامی به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی ایران در دنیا دیده می‌شوند و دیدن آنان نشان از بصیر بودن ملت ایران است که در بیداری اسلامی دنیا نقش خود را بخوبی ایفا داشته است.

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع) به مسأله غزه و مقاومت انان را اشاره داشت و افزود: مقاومت مردم غزه چهره زشت دشمنان را برای همیشه به هم ریخت و امروز ایستادگی جبهه مقاومت و غزه در مقابل استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی برگرفته از روحیه دفاعی رزمندگان ایران در دوران دفاع مقدس است.

وی ایجاد اغتشاشات سال گذشته را نیز از جمله توطئه‌های دشمن ذکر کرد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراهی ملت فهیم ایران، با درایت تمام این نقشه‌ها و ترفندها را خنثی کردند.

افراسیابی در ادامه به انتخابات امسال در ۱۱ اسفند اشاره کرد و با بیان اینکه در آستانه دو انتخابات مهم در کشور هستیم، اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی دشمنان ایران را گیج و کر و توطئه‌های آنان را خاموش می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در بردسکن گفت: حضور حداکثری آحاد ملت ایران در انتخابات فتنه‌های شوم دشمنان را شکست خواهد داد.

وی اتصال به خدا و توکل بر او را یادآور شد و اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا سرعت ما در این پیچ تاریخی کم نشود و از کشورهای که به دنبال قدرت هستند عقب نمانیم.

افراسیابی گفت: با تبعیت از فرامین رهبری معظم انقلاب اسلامی اتحاد خود را حفظ و زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) باشیم.

کد خبر 5977275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha