۶ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۱۹

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین:

رویداد پیشگام باعث ظهور استعداد نسل جوان برای حل مشکلات جامعه است

رویداد پیشگام باعث ظهور استعداد نسل جوان برای حل مشکلات جامعه است

قزوین- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین گفت: پیشگام باعث ظهور و بروز استعداد نسل جوان برای حل مسائل و مشکلات است و مانع حل فرمایشی مسائل کشور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید وکیلی در بازدید از رویداد پیشگام در قزوین اظهار کرد: بدون تردید قدرت همیشه بر پایه علم و دانش نافع است و کشور ما نیز قدمهای بزرگی برای دستیابی به این علم و دانش برداشته است.

وی با بیان اینکه علم و دانش زمانی شکوفا می شود که مبتنی بر خلاقیت باشد، افزود: هنگامی که مسیر خلاقیت و ایده تا محصول را طی می کنیم موفقیت را حس میکنیم و زمانی این موفقیت دو چندان می شود که محصول نهایی مشکلی از کشور و مردم را رفع می کند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین با بیان اینکه مسائل کشور قبل از تبدیل به مشکل و بحران باید حل و مرتفع شود، تصریح کرد: بسیاری از مسائل امروز خود را در قالب بحران نشان می دهد و این یعنی زمانی به دنبال حل مشکل هستیم که کار به بحران تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه پیشگام طرح سازنده و خوبی است و می تواند برای حل مشکلات کشور کارگشا باشد، ادامه داد: باید مسیری را برای استعداد یابی نوجوانان و فرزندان این جامعه طراحی کنیم.

وکیلی ادامه داد: استعداد یابی باید کمک کند استعداد کودک و نوجوان در همه زمینه ها ظهور و بروز پیدا کند.

وی ادامه داد: پیشگام باعث ظهور و بروز استعداد نسل جوان برای حل مسائل و مشکلات است و مانع حل فرمایشی مسائل کشور خواهد بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: بهترین پاداش برای کسانی که در این مسیر هستند مشاهده محصول نهایی این گروه ها است و این گروه ها باید نتیجه کار خود را در دستگاه ها و استان ببینند.

وی در پایان یادآور شد: به معنای واقعی راه پیشرفت و توسعه کشور استفاده از خلاقیت و ایده نسل جوان و مشارکت این نسل در حل مشکلات جامعه است.

کد خبر 5978540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha