۹ دی ۱۴۰۲، ۹:۴۳

امام جمعه دلوار:

بیداری و بصیرت مردم ایران سد بزرگی مقابل دشمنان است

بیداری و بصیرت مردم ایران سد بزرگی مقابل دشمنان است

بوشهر- امام جمعه دلوار گفت: بیداری و بصیرت مردم ایران سد بزرگی مقابل دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس فریدونی صبح شنبه در جمع مردم شهر دلوار به مناسبت ۹ دی عنوان داشت: ۹ دی روز بصیرت و آغاز هفته بصیرت و تجدید میثاق با ولایت است و این روز نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد بود به عنوان یوم الله ثبت و ضبط خواهد شد.

وی ادامه داد: مردم شریف ایران بعد آن حرکات و فتنه‌هایی که توسط سران بزرگ فتنه رقم زدند و بعضی اشتباه و عجول و در این مسیر راه را گم کردند و بعضی دشمنان نیز عمداً وارد این میسر شدند جنایات و خیانت و در روز عاشورایی حسینی به حسینه و تکایا و به قرآن هتک حرمت کردند.

امام جمعه دلوار بیان کرد: مردم به صورت خود جوش ده‌ها میلیون نفر در تهران و شهرستان‌های دیگر وقتی دیدند اسلام، دین و نظام و انقلاب و ولایت مورد هتک حرمت است مردانه وارد میدان شدند و این حماسه بزرگ را خلق کردند و دشمن را ناامید و مأیوس کردند که برگ رزینی در تاریخ انقلاب است.

وی افزود: یکی از رویدادهای مهمی که در پیش داریم بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است که هر دو در جایگاه بسیار مهم و اساسی قرار دارند. انتخابات در واقع یک موضوع و حیاتی برای جامعه‌ای که می‌خواهد دموکراسی کامل در آنجا برقرار باشد.

وی گفت: دشمن همیشه در صدد ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی و بدبینی مردم است چون حضور مردم بوده است که در این ۴۵ سال گذشته همیشه دشمن را مأیوس کرده است.

فریدونی افزود: در این دوره نیز دشمن ترفنده‌هایی دارد که باید همه هوشیار باشیم و دقت کنیم که دشمن با برجسته سازی کلید واژه تحریم انتخابات توسط رسانه‌های غربی، عبری و عربی و باز نشریه آن توسط فریب خوردگان داخلی این موضوع را دنبال می‌کنند که انتخابات را تحریم و مردم را بی رغبت کنند.

امام جمعه دلوار ادامه داد: بحث دوم دشمن مهندسی سازی انتخابات است منتخب حاکمیت و بی اثر دانستن رأی مردم است که حاکمیت کار خود را انجام داد و افراد مورد نظر کلیشه‌ای انتخاب شده است و این مجلس فرمایشی است که این ترفنده‌های دشمن می‌خواهد به مردم القا کنند اما مردم ما هوشیار و بیدار هستند و خوب ترفند دشمن را می‌شناسند.

وی خاطرنشان کرد: ترفند دیگری که دشمن دارد دنبال می‌کند نا کار آمدی مسئولان و ضعف و ناکار آمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی است و ما هم قبول داریم بعضی مسئولان ضعف دارند ضعیف هستند و ناتوان عمل کردند اما این ناتوانی به پای ناتوانی اصل نظام نباید کشید شود دشمن هدفش این است این ضعف را با اصل نظام مرتبط کند و نظام را در چشم مردم ضعیف نشان بدهد.

فریدونی اظهار داشت: بصیرت، هوشیاری، بیداری ملت ایران اسلامی می‌طلبد همچون گذشته شاید هم با معرفت بیشتر تلاش کنند و با مشارکت حداکثری و حضور پای صندوق‌های رأی دشمن را ناامید و مأیوس کنند.

کد خبر 5979775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha