۱۲ دی ۱۴۰۲، ۹:۴۰

حجت الاسلام طائب:

غزه نمایشگاه جنایات و شکست‌های لیبرال دموکراسی است

غزه نمایشگاه جنایات و شکست‌های لیبرال دموکراسی است

مشاور عالی فرماندهی کل سپاه گفت: محیط غزه نمایشگاه جنایات و البته شکست‌های لیبرال دموکراسی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام «حسین طائب» مشاور عالی فرماندهی کل سپاه در همایش ملی جنگ غزه؛ ۷۵ سال جنایات لیبرال دموکراسی که در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: جنگ غزه بزرگترین نمایشگاه جنایات لیبرال دموکراسی در یکی از کوچک‌ترین محیط‌ها و سرزمین‌ها ست. محیط غزه نمایشگاه جنایات و البته شکست‌های لیبرال دموکراسی است.

وی ادامه داد: جنایات در غزه در همه عرصه‌ها است، این محیط نمایشگاه کشتار پیر، جوان کودک و نوجوان، زن و مرد است و این جانیان هیچ فرقی بین مسجد، سنگر، کلیسا، مدرسه و بیمارستان قائل نیستند و فرقی هم بین مسلمان، مسیحی و حتی یهودی هم قائل نیستند و راهبرد آنها این است که هرکسی را تهدید ببینند مورد هدف قرار می‌دهند. آنها حتی اسرای آزاد شده خودی را هم که پرچم سفید دست گرفته‌اند را هدف قرار می‌دهند.

مشاور عالی فرماندهی کل سپاه گفت: در محیط کوچک غزه می‌توان جنایات بیش از ۲۵۰ ساله آمریکا که علیه بشریت انجام داده‌اند را دید.

وی افزود: صهیونیست‌ها با هر وسیله‌ای جنایت می‌کنند و این همه که از آزادی و حقوق زن حرف می‌زنند اما زنان را هم هدف جنایات خود قرار دادند. تفاوتی هم بین سنگر و تونل با مسجد و کلیسا، مدرسه و دانشگاه یا بیمارستان و مراکز درمانی قائل نیستند. آنان حتی به یهودیان و مسیحیان هم رحم نکردند و به اسیر خودشان نیز رحمی ندارند.

طائب یادآور شد: این راهبرد آنان است که اگر از دور شبحی دیدند و نتوانستند تشخیص دهند خودی است یا دشمن، او را هدف قرار می‌دهند. جنگ غزه نمایشگاهی از جنایات آمریکایی‌ها در طول سال‌های پس از استقلال‌شان است.

مشاور فرمانده کل سپاه تاکید کرد: اما این نمایشگاه سالن دیگری هم دارد که سالن شکست آمریکا و اسراییل است. امروز بعد از ۲۴۸ سال از استقلال آمریکا و ۷۶ سال از تاسیس اسراییل، رژیم صهیونیستی به آخرین مرحله خود یعنی فروپاشی رسیده و آمریکا هم به افول قدرت خود افتاده است‌.

رییس سابق سازمان اطلاعات سپاه گفت: دو سال فعالیت پیش‌زمینه‌ای برای انجام عملیات طوفان الأقصی انجام شد و صهیونیست‌ها حتی متوجه این اقدامات هم نشدند.

وی افزود: حماس دو سال طرح خود را به‌روز می‌کرد و با آسیب‌شناسی از تجربیات گذشته آن را بهبود می‌بخشید. هرکسی در حماس هم بخشی از این طرح را مطلع بود اما نقشه کلی عملیات را تنها تعداد محدودی می‌دانستند. تا جایی که رییس موساد را از ماشین پیاده می‌کنند و به میان ساکنان سرزمین‌های اشغالی می‌برند و می‌گویند به ما پاسخگو باش.

طائب اظهار کرد: در جنگ غزه صهیونیست‌ها و آمریکا مغلوب دکترین مقاومت شدند. امروز در جبهه غرب تشدد ایجاد شده و آمریکا نمی‌تواند وحدت ایجاد کند. امروز سلطه رسانه‌ای و فرهنگی هم برای آمریکایی‌ها از دست رفته است و در دانشگاه‌های خود آمریکا و اروپا این ارزش‌های آمریکایی به چالش کشیده می‌شود.

مشاور فرمانده کل سپاه شکست تمدنی و ارزشی غرب و آمریکاست را اخرین پرده شکست‌های آمریکا دانست و گفت: مقاومت اما در مقابل عملیات پیش‌دستانه‌ای انجام داد تا کاری که اسرائیلی‌ها در وقت و ساعت معین به دنبال اجرای آن برای تمام کردن کار غزه و مقاومت بودند. آمریکایی‌ها قرار بود ایران را ضعیف کنند تا مقاومت ضعیف شود اما امروز می‌بینند جنگ صرفاً با حماس و حزب‌الله نیست بلکه کمتر از یک هفته حرکتی جبهه‌ای در منطقه علیه اسرائیل شکل گرفته است.

حجت‌الاسلام طائب ی خاطرنشان کرد: امروز شما در غزه عقب‌نشینی و شکست تیپ‌های ویژه اسراییلی را می‌بینید؛ بدین صورت که اول با یک تیپ عقب‌نشینی می‌کرد، اما اکنون پنج تا شش تیپ فرار می‌کنند؛ این فرارها در حالی صورت می‌گیرد که روزانه بیش از ۷۰ فروند هواپیمای پشتیبان، بمب و تجهیزات نظامی برای اسرائیل می‌آورد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: علی‌رغم اینکه آن‌ها این همه پشتیبانی می‌شوند، باز هم هیچ دستاوردی کسب نمی‌کنند؛ لذا آمریکایی‌ها هم به منطقه ورود و ناو هواپیمابر خود را برای کمک به رژیم صهیونیستی وارد منطقه کردند تا مانع رسیدن پهپاد و موشک‌های مقاومت به شهرهای صهیونیست‌ها شوند.

وی اضافه کرد: ولی با وجود این، پهپاد مقاومت به اسراییل رسید و این یعنی شکست نظامی و تسلیم شدن دشمنان در برابر دکترین مقاومت؛ از سویی آمریکایی‌ها هم در داخل کشورشان در حمایت از اسرائیل اختلاف دارند؛ زیرا معتقدند که نمی‌توانند هم‌زمان دو جنگ در اوکراین و غزه را پشتیبانی کنند.

کد خبر 5982978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha