۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۳۵

فردا بعد از نماز جمعه رخ می‌دهد؛

خشم اردبیلی‌ها علیه تروریسم

خشم اردبیلی‌ها علیه تروریسم

اردبیل- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: فردا بعد از نماز عبادی، سیاسی جمعه، امت اسلامی در استان اردبیل خشم خود را از تروریسم جهانی و عاملان حادثه کرمان نشان خواهند داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن باقری عصر پنجشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی محکومیت حادثه تروریستی کرمان در اردبیل، اظهار کرد: این حرکت نابخردانه نشان داد که دشمنان حتی جرأت مشاهده عاشقان و علاقه‌مندان به مکتب سیدالشهدای مقاومت را ندارند و با هر وسیله‌ای می‌خواهند جلوی مهربانی و محبت امت اسلامی را به سردار دل‌ها بگیرند.

وی تصریح کرد: جنایتی که دیروز در کرمان اتفاق افتاد از جنس کینه‌توزی بدخواهانی بود که نمی‌خواهند ابهت و عظمت امت اسلامی را مشاهده کنند و در این بین تلاششان بر این است تا به هر شکل ممکن از وحدت امت اسلامی و همگرایی آنها انتقام بگیرند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور، فردا بعد از اقامه نماز عبادی، سیاسی جمعه در شهرهای مختلف استان اردبیل امت اسلامی به میدان آمده تا حادثه تروریستی کرمان را محکوم و اعلام انزجار خود را از عاملان و مسببان این حوادث نشان دهند.

حجت‌الاسلام باقری افزود: دست آمریکا و رژِیم صهیونیستی در چنین جنایاتی آشکار است و مردم مؤمن و مقاوم ایران می‌دانند که حرکت کور آنها جز استیصال و درماندگی ابرقدرت‌های پوشالی امروز جهان چیزی عاید آنها نخواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در اردبیل بعد از اقامه نماز جمعه و نماز عصر، مراسم از میدان مصلی به سمت چهارراه امام برگزار خواهد شد تا نمازگزاران خشم و نفرت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا و حرکت‌های ددمنشانه آنها نشان دهند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل اضافه کرد: در این خشم امت اسلامی دیگر جایی برای رحم کردن باقی نمی‌ماند و همه منتظرند تا انتقام سخت از عاملان این جنایت گرفته شود.

کد خبر 5985553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha