۱۶ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۳۰

معاون کمیته امداد خراسان جنوبی اعلام کرد؛

اجرای طرح راهبری شغلی در خراسان جنوبی

اجرای طرح راهبری شغلی در خراسان جنوبی

بیرجند_ معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان‌جنوبی از اجرای طرح راهبری شغلی کمیته امداد استان برای مشارکت‌ فعالان کسب و کار و کارآفرینان در توانمندسازی اقشار نیازمند جامعه خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر نخعی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تفاهم‌نامه ای فی ما بین کمیته امداد استان با راهبران شغلی منعقد شده است.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اساسی امداد برای مشارکت فعالان کسب و کار و کارآفرینان در توانمندسازی اقشار نیازمند جامعه طرح راهبری شغلی است، گفت: یکی از راهبران شغلی برتر کشور به همراه مدیران و کارشناس اشتغال استان از طرح‌های بافندگان فرش در مناطق مرزی شهرستان‌های سربیشه، درمیان و زیرکوه بازدید و تفاهم نامه‌ای در خصوص طرح‌های قالی بافی منطقه منعقد شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی افزود: با توجه به فعالیت چشمگیر این راهبر شغلی از استان آذربایجان شرقی در خصوص تأمین دار و مواد اولیه برای ۶ دار قالی بافی و توسعه طرح قول مساعد داده شد.

نخعی با اشاره به توسعه زنجیره فرش توسط این راهبر شغلی افزود: تغییر در نوع گره و بافت فرش استان خراسان‌جنوبی و افزایش درآمد جامعه هدف از برنامه‌های تفاهم نامه مذکور است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به در اختیار داشتن بخش عمده زنجیره تولید اعم از رنگریزی و تولیددار ارگونومیک، آموزش و نظارت و فروش محصول در استان آذربایجان شرقی توسط این راهبر شغلی، این فعالیت ها منجر با انعقاد تفاهم‌نامه بین امداد استان و این راهبر شغلی شده است.

کد خبر 5986810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha